• Pitch Black
    29%
  • The Fast and the Furious
    28%
  • Saving Private Ryan
    15%
  • The Chronicles of Riddick
    13%
  • xXx
    6%
  • Find Me Guilty
    3%
  • Elitepædagogen
    2%
  • Anden rolle
    2%
  • Payback Time
    1%
  • Babylon A.D.
    1%

Stemmer i alt: 989

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 TheChris 11 år siden

Lord Beef Jerky (18) skrev:
Det siger du kun fordi, du ikke har set Elitepædagogen!

Tværtimod, jeg kan sagtens huske den film - Den har en lille musik montage med en sang fra Good Charlotte. Nej tak! :P

moulder666 (19) skrev:
Man burde faktisk holde Bad-taste aftenen over dem alle! Elitepædagogen, Mission: Julegave og Junior kunne være en start.

(Og vodka, men det siger jo sig selv med de film...)

Man kan ikke holde en 'Bad-taste aften' uden at se Badtaste - Det er bare usmageligt!
The Dude: Fuck sympathy! I don't need your fuckin' sympathy, man, I need my fucking johnson!
Donny: What do you need that for, Dude?
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 11 år siden

Bad Taste er jo en god film. Den passer slet ikke sammen med de andre nævnte.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 moulder666 11 år siden

Lord Beef Jerky (22) skrev:
Bad Taste er jo en god film. Den passer slet ikke sammen med de andre nævnte.

What he said! Jeg taler bad taste, der kan få Eddie Murphy til at kaste op af kvalme over hvor dårlig en film det er!

Speaking of which - måske man skulle tilføje Dr. Dolittle eller Norbit til listen...hmm...
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#24 TheChris 11 år siden

moulder666 (23) skrev:
What he said! Jeg taler bad taste, der kan få Eddie Murphy til at kaste op af kvalme over hvor dårlig en film det er!

Speaking of which - måske man skulle tilføje Dr. Dolittle eller Norbit til listen...hmm...

What you did there - I see it.

Jeg skal skam ikke argumentere imod Beef Jerky's statement, men så må man altså kalde det noget andet! ;)
The Dude: Fuck sympathy! I don't need your fuckin' sympathy, man, I need my fucking johnson!
Donny: What do you need that for, Dude?
Gravatar

#25 Big Daddy 11 år siden

Man kan vel kalde det 'ZZZZZZZZZZilm-aften'?
Os, De Konforme

Skriv ny kommentar: