• Pitch Black
    29%
  • The Fast and the Furious
    28%
  • Saving Private Ryan
    15%
  • The Chronicles of Riddick
    13%
  • xXx
    6%
  • Find Me Guilty
    3%
  • Elitepædagogen
    2%
  • Anden rolle
    2%
  • Payback Time
    1%
  • Babylon A.D.
    1%

Stemmer i alt: 989

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 [ikke godkendt bruger] 11 år siden

[Denne bruger afventer at blive godkendt til at deltage i diskussionen.]
"I love the smell of napalm in the morning..."
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1180057601] 11 år siden

Den findes og hedder "jeg lader være med at stemme". :p
Gravatar

#3 [ikke godkendt bruger] 11 år siden

[Denne bruger afventer at blive godkendt til at deltage i diskussionen.]
"I love the smell of napalm in the morning..."
Gravatar

#4 Ispep 11 år siden

Find Me Guilty. Dernæst Pitch Black.
Gravatar

#5 Slettet Bruger [1180057601] 11 år siden

Tyler Durden (3) skrev:
Jo, men så kommer mit, og evt. andres, misbilligelse ved Diesel jo ikke til udtryk.

Og så kan man jo argumentere, at "Vin Diesel sucks" ikke er et svar på spørgsmålet. :)

Uanset hvor meget man hader vedkommende, vil der jo altid være en rolle, man finder mindre irriterende end andre. :)
Gravatar

#6 Big Daddy 11 år siden

Saving Private Ryan er den bedre film indrømmet, men i Pitch Black er Diesel en ægte bad motherfucker og det værdsætter jeg, fremfor den mere anonyme rolle i krigsdramaet. Derfor gik min ydmyge stemme til PB, da jeg tænker afstemningen går på rollen mere end filmen.
Os, De Konforme
Gravatar

#7 Giraffen 11 år siden

Øhh hvor er "Drengen og Jernkæmpen"?

Uden tvivl hans bedste præstation, ja jeg ved godt det kun er hans stemme, og uden tvivl den bedste film han har medvirket i.

Stemte anden, men jeg er mildest talt skuffet over at den ikke er med. Puha Filmz!
Gravatar

#8 Big Daddy 11 år siden

? (7) skrev:
Øhh hvor er "Drengen og Jernkæmpen"?
Ups ja, den er jo fremragende!
Os, De Konforme
Gravatar

#9 Jach 11 år siden

Sjovt nogen stemmer på Saving Private Ryan. Det er en god film, men det handler om Diesels rolle, der på ingen måder er fantastisk eller god. Er kun 1 scene hvor han rigtig laver noget og tvivler stærkt på der er nogle der synes den er så god og det ikke er pga. filmen i sin helhed.

Stemte selv på Find Me Guilty. En udmærket film og en af de få der lader ham prøve noget andet. Ikke en fantastisk rolle, men en rolle han ikke var bekendt med og han gjorde det ikke dårligt i mine øjne.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#10 HelmerJ 11 år siden

Nu vi er i gang med at høvle listen til, Pitch Black og Cronicles er vel samme rolle

Stemte Pitch Black

The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: