-
12 Monkeys56%
-
Outbreak22%
-
[Rec]8%
-
The Happening4%
-
The Crazies4%
-
The Andromeda Strain2%
-
Blindness1%
-
Cabin Fever1%
-
Carriers0%
-
Shivers0%
Stemmer i alt: 2040
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Hr. Nielsen 13 år siden
#42 Moog 13 år siden
Hvis med: 28 days later
Hvis ikke: 12 Monkeys
#43 skittlez 13 år siden
Den er vel, sammen med 12 Monkeys, mest kendt. Synes den er den mindst interessante film på listen (ikke nødvendigvis den dårligste).
Tror at mange stemmer, selvom de ikke har set andet end en enkelt eller to film på disse lister. Dermed får de mere udbredte film oftest flest stemmer, specielt af casual brugere. Tror f.eks. at Shivers eller Blindness havde haft flere stemmer, hvis der var flere der havde set dem. Tror også at Cabin Fever ville have flere fans, hvis folk kunne nyde en film for hvad den er og/eller sætte mere pris på nichehorror, men det er en anden sag. ;)
#44 Hr. Nielsen 13 år siden
Det tror jeg så ikke nødvendigvis (eller muligt de havde lidt flere, men ikke til at flytte dem over Outbreak), for der gør det sig stadig gældende at der er forskel på casual brugere som du så fint kalder dem. Uanset om disse film skulle være bedre set med film-nørders øjne, så er de ikke så nemme at sluge for et mainstream publikum måske.
Hvad er den da...Bæ i mine øjne og hamrende ringe! Jeg kan godt nyde en film for 'hvad den er', hvis 'hvad den er' er god og det er denne dæleme ikke:)
Det tror jeg faktisk såmænd nok jeg kan:-D
#45 Cown 13 år siden
#46 Thomsen 13 år siden
Forkert tråd?
Man kan sige meget om The Mist, men nogen virus-/epidemifilm kan man ikke ligerfrem kalde den.
#47 PederLyager 13 år siden
#48 Thomsen 13 år siden
#49 Riqon 13 år siden
Interessant tanke. Det ville gøre livet en hel del lettere for de usmittede faktisk. De skulle bare vente indendøre, indtil alle virus-zombierne havde slået hinanden ihjel.