• 12 Monkeys
    56%
  • Outbreak
    22%
  • [Rec]
    8%
  • The Happening
    4%
  • The Crazies
    4%
  • The Andromeda Strain
    2%
  • Blindness
    1%
  • Cabin Fever
    1%
  • Carriers
    0%
  • Shivers
    0%

Stemmer i alt: 2040

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Hr. Nielsen 13 år siden

Kruse (9) skrev:
Det er jo netop det jeg finder genialt! At den overhovedet er med på listen
:-D

RasmusFL (10) skrev:
Er dog ret sikker på, at Contaigon kommer til at trone denne genre med hård hånd
Muligvis, men i min bog har den en del at lave op til, hvis den skal overgå 12 Monkeys.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#12 ksaku 13 år siden

The Andromeda Strain
Gravatar

#13 Shadow_Dude 13 år siden

De 6 der har stemt på The Happening har forhåbentlig gjort det for sjov..
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#14 BN 13 år siden

Shadow_Dude (13) skrev:
De 6 der har stemt på The Happening ...

har blot gjort hvad denne fyr bad dem om.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15 elwood 13 år siden

Cabin Feever hell yeah!

Den har en hel speciel plads hos mig, og gi-jones.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 skittlez 13 år siden

Finder det meget underligt, at der ikke er en Anden film mulighed. Som nævnt er 28 Days Later (og de fleste andre zombiefilm), Todd Haynes Safe, The Thaw, Slither, samt mange andre (overvejende horrorfilm) gode valgmuligheder. Tror også nogle vil være i tvivl om det er Romeros klassiske The Crazies, der er tale om, eller det hæderlige remake. Der skal årstal i parentes.

Af de nævnte får de 12 aber sgu min stemme, da den er helt fantastisk. Har desværre ikke set the Andromeda Stain, men alle film på listen er fine film. Og ja, jeg synes godt om The Happening, og ser Cabin Fever som en nyklassiker inden for horror genren.

#2 [Rec] er rigtig fed, og remaket følger den nærmest slavisk. Jeg vil dog varmt anbefale at se 2'eren også, da den stadig har fed horror, men plotmæssigt trækker i andre retninger, end man ville forvente fra eksempelvis en amerikansk film.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#17 Therien 13 år siden

The Andromeda Strain og 12 Monkeys er i en helt anden liga.. Resten er bare mainstream..
Gravatar

#18 misuma 13 år siden

elwood (15) skrev:
Cabin Feever hell yeah!

Den har en hel speciel plads hos mig, og gi-jones.

Me too, jeg synes den styrer for vildt og det' ik' engang for sjaw.

Nu bøjer jeg reglerne lidt og smider titlen Right At Your Door på bordet, her er det dog ikke vira eller lignende, men dirty bombs som er skurken. Elsker filmen 6/6

Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19 chandler75 13 år siden

Grunden til, at "28 dage senere" og lign. film ikke er med er, at afstemningen fokuserer på virus/epidemi-film, som ikke omhandler zombier. Hvis de mange forskellige zombie-film også skulle inkluderes, ville listen blive nærmest uendelig lang.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#20 PredatorX 13 år siden

Hvordan i alverden kan The Happening og Cabin Fever have fået så meget som en enkelt stemme!?!?

12 Aber. Selvfølgelig.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: