• Hvem er Wes Anderson?
    56%
  • Jeg bryder mig ikke om hans film
    14%
  • The Royal Tenenbaums
    12%
  • The Life Aquatic with Steve Zissou
    9%
  • The Darjeeling Limited
    6%
  • Rushmore
    3%
  • Bottle Rocket
    1%

Stemmer i alt: 1295

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 JannikAnd 14 år siden

#40 - Spot off! Jeg dyrker blot film for asa-troende!
Gravatar

#42 Muldgraver 14 år siden

Huh, nu ser jeg da endnu mere frem til at se Rushmore. Gad vide hvad din kommentar egentlig betyder.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#43 JannikAnd 14 år siden

#42 - Spanks! Hvis du læste tråden igennem - istedet for at læse en post ude af sammenhæng - ville du forstå.
Gravatar

#44 Muldgraver 14 år siden

Æh, nu er jeg lidt forvirret. Hvorfor smækker du (eller det er måske slet ikke spank, men et andet ord?)? Jeg er nok desværre ikke nok inde i generel forumslang, ak.
Derudover:
Jeg er i det hele taget lidt forvirret over din post. Jeg mente jo jeg havde læst tråden igennem, og efter at have læst den igennem igen, kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke skulle have læst tråden før.
Men et lidt senere før, da jeg fandt ud af du mener jeg skal kunne forstå en sammenhæng mellem post #41 og resten af tråden, gav jeg mig til at gruble lidt over sammenhængen. Jeg kan dog ikke komme frem til nogen sammenhæng, kan ikke se der er blevet talt om asatro tidligere i tråden.
Hvad har jeg overset?
Gravatar

#45 JannikAnd 14 år siden

#44 - Jeg var tidligere i tråden inde på min opfattelse af Andersons film samt hvem de henvender sig til. Og da man ikke må generalisere folkefærd og trosretninger, tog jeg lidt gas på det i #40.
Gravatar

#46 Muldgraver 14 år siden

Ok, så er jeg mere med, omend jeg ikke helt er med. Ligemeget, jeg blev bare ret nysgerrig på Rushmore da jeg på baggrund af din post troede den fokuserede på asatro, og da jeg samtidig associerede Rushmore-navnet med den der firepræsidentsklippe, synes jeg det lød ret syret, på den fede måde. Jeg kan forstå jeg misforstod noget, så nu ser jeg bare ganske almindeligvis frem til at se Rushmore.
Fjong herfra ;)
Gravatar

#47 JannikAnd 14 år siden

#46 - Don't get your hopes too high. En film om asa-troende præsidentklipper på tjald, ville være meget, meget mere interessant end Andersons film.
Gravatar

#48 filmz-Bruce 14 år siden

#47 Hey jr. PM!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#49 Muldgraver 14 år siden

#47 Hahahaha, måske...
Gravatar

#50 elwood 14 år siden

[url= kommene Spiderman Movie[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."