• Hvem er Wes Anderson?
    56%
  • Jeg bryder mig ikke om hans film
    14%
  • The Royal Tenenbaums
    12%
  • The Life Aquatic with Steve Zissou
    9%
  • The Darjeeling Limited
    6%
  • Rushmore
    3%
  • Bottle Rocket
    1%

Stemmer i alt: 1295

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Ericmase 14 år siden

Hvem er Wes Anderson?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg har kun set et par af hans film, så jeg springer over denne gang. :)

Dog synes jeg at både "The Royal Tennenbaums" og "Rushmore" er ganske underholdende film.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 Åkepool 14 år siden

Jeg har set de samme to som #2 nævner og har tilladt mig at stemme.

Og stemmen gik til "Rushmore". Begge film er dog lettere kedelige.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4 The Boondock Saint 14 år siden

Det er svært når de alle er så mega fede. Han er jo helt unik til at skabe sort humor, fede dialoger og få det til at passe sammen med meget seriøse emner og fantastisk følsomhed. Stemte på "The Life Aquatic with Steve Zissou", primært for Bill Murrays fantastiske præstation, men det kunne lige så godt have været en af de andre, de er jo alle unikke.... Til de omkring 50% der ikke kender ham -lær ham at kende, han er fantastisk!!!
--> www.myspace.com/areyoustillpuzzled
Gravatar

#5 Thomsen 14 år siden

Min kæreste er af en eller anden grund supervild med The Royal Tenebaums. Selv kan jeg dog bedst lide Rushmore. Der er et eller andet over den, der gør, at jeg kan se den igen og igen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6 LasseUk 14 år siden

Har faktisk ikke set Rushmore, men kan godt lide Wes Andersons stil. Det er altid skæve universer og eksistenser i hans film, og det kan jeg godt lide.

Synes så absolut The Darjeeling Limited er hans bedste film.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#7 Kruse 14 år siden

Jeg stemte blankt, da jeg kun har set "The Royal Tennenbaums", som jeg dog husker som ganske god og underholdende. Jeg skal dog på et tidspunkt igang med flere af hans film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8 moulder666 14 år siden

Jeg mindes at have set "The Royal Tenenbaums" for nogle år tilbage - men er ikke helt sikker, så jeg må melde pas i denne omgang.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#9 rockysds 14 år siden

Rimelig tæt løb mellem "Rushmore" og "The Life Aquatic with Steve Zissou", men stemmen faldt dog til sidstnævnte, som jeg finder blandt årtiets allersjoveste film.

Ellers er jeg også ganske glad for Andersons tre andre film, og glæder mig meget til at få set "Fantastic Mr. Fox".
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#10 Benway 14 år siden

Valgte "The Life Aquatic with Steve Zissou", men jeg har godt kunne lide alle de film, jeg har set fra hans hånd indtil videre.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: