• Hvem er Wes Anderson?
    56%
  • Jeg bryder mig ikke om hans film
    14%
  • The Royal Tenenbaums
    12%
  • The Life Aquatic with Steve Zissou
    9%
  • The Darjeeling Limited
    6%
  • Rushmore
    3%
  • Bottle Rocket
    1%

Stemmer i alt: 1295

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 JannikAnd 14 år siden

#27 - Synes at begge instruktører fortæller på et meget subtilt intellektuelt niveau, narrativt set. Især dialogerne irriterer mig. De kører i en konstant intern pærevælling, så jeg følger mig udelukket og talt ned til.

#29 - Nej, jeg røg ud i en "Mel Gibson" der. Var lidt inspireret af, at jeg har flere jødiske venner, hvis familier kun ser Allen og Anderson film - noget jeg aldrig har forstået. Så jeg tolker, at min manglende jødedom må være årsagen til min manglende interesse for de to.

Allen har jeg forlængst opgivet. Men Anderson er endnu ung og filmisk mere interesant end Allen.
Gravatar

#32 Kram 14 år siden

Stemte på The Darjeeling Limited, syntes det var en god 'anekdote'.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#33 elwood 14 år siden

Hmm ikke en jeg har set så mange film med godt nok
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#34 keitel 14 år siden

Jetzt ist aber schluss mit der herumjuderei :)
Gravatar

#35 coolflash 14 år siden

Svær poll - elsker alle de film jeg har set af Wes Anderson (mangler Bottle Rocket)

Kaster min stemme efter Steve Zissou & co. Fordi humoren, karaktererne og stilen/æstetikken går op i en højre enhed. Og så er Bill fantastisk - som altid!
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#36 RFriis 14 år siden

Det blev "The Life Aquatic" foran "Darjeeling". Jeg ser dog frem til at få set "Fantastic Mr. Fox".
Gravatar

#37 filmz-Bruce 14 år siden

Må lige tjekke imorgen tidlig om jeg er omskåret, for frem til Woodys 1993s film var jeg meget vild med ham. Stadig interessant, men han har ikke i samme grad formået at fange mig på det forkerte ben siden.

Vil rigtig gerne se The Royal Tenenbaums og The Life Aquatic with Steve Zissou. Rushmore var dog forfærdelig kedelig synes jeg. Men Fantastic Mr. Fox ser fantastisk ud. Ser ud til at have potentiale til at blive blandt årets allerbedste film.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#38 JannikAnd 14 år siden

#37 - Pudsigt nok synes jeg, at "Rushmore" er Andersons bedste film. "Fantastic Mr. Fox" har ikke fanget min interesse.
Gravatar

#39 Muldgraver 14 år siden

Jeg stemte i sin tid på Life Aquatic, som er en af de mest sublime og beherskede film jeg har set. Selvom jeg morede aldeles kosteligt første gang jeg så den, tog det mig alligevel tre gennemsyn før jeg synes jeg havde fået nogenlunde styr på filmen.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#40 filmz-Bruce 14 år siden

#38 Du har eddermaneme dårlig smag Jannik!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: