-
Django Unchained41%
-
True Grit16%
-
3:10 to Yuma10%
-
Western-genren har været død, siden Clinten red væk!9%
-
Intet overgår Deadwood!8%
-
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford4%
-
Shanghai Noon3%
-
The Lone Ranger3%
-
The Proposition2%
-
Anden film2%
-
Appaloosa1%
-
Ned Kelly1%
-
Seraphim Falls0%
-
The Three Burials of Melquiades Estrada0%
Stemmer i alt: 2379
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 Ispep 11 år siden
Jeg synes nu heller ikke det er en western. Blot en thriller.
#62 Åkepool 11 år siden
Nemlig.
#63 BN 11 år siden
Heller ikke med lidt god vilje? ..... Ups, vent lige ... jeg har forresten slet ingen god vilje overfor den film!
;-)
#64 rammy 11 år siden
#65 the_paki_don 11 år siden
Jeg havde virkelig svært ved at vælge... Jeg valgte Django Unchained, men kunne også have valgt Deadwood, 3:10 to Yuma, Jesse James, The Proposition, True Grit...
ELSKER westerns!
#66 the_paki_don 11 år siden
Tsunamijoe (Eskimo Joes bror... Tihihi eller egentlig Black Hercules):
Jeg er interesseret i, hvad du mener kendetegner western genren, fordi for mit vedkommende så føler jeg, at en traditionel western films tempo og Jesse James' tempo stemmer rimelig meget overens. Så i hvert fald der er der da noget, der kendetegner filmen som en western film. Og så er det i den samme tidsperiode som kendetegner western film og så er det med en karakter, der levede i det, der traditionelt vises i western film og så har de seksløbere og hatte... Der er også heste.
Pécuchet:
Enig. There Will Be Blood ville jeg også betegne som en western film og havde den været på i stedet for en film som Seraphim Falls, så tror jeg, at denne poll ville have været ENDNU sværere at stemme i! :)
Nwinther:
Lidt det samme svar som til Eski... Tsunamijoe. Jeg tror, at det der gør filmen lidt mærkelig at kategorisere som en western, mener jeg, er, at man griner ret meget, når man ser filmen. Og det er jo ikke så kendetegnende for genren. De plejer jo at være ret meget "liv og død", som jeg bestemt synes, at Django Unchained er... Men to each their own.
Django Unchained er i manges bog en western film.
#67 christianhg 11 år siden
#68 dslacker 11 år siden
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440