• Django Unchained
    41%
  • True Grit
    16%
  • 3:10 to Yuma
    10%
  • Western-genren har været død, siden Clinten red væk!
    9%
  • Intet overgår Deadwood!
    8%
  • The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
    4%
  • Shanghai Noon
    3%
  • The Lone Ranger
    3%
  • The Proposition
    2%
  • Anden film
    2%
  • Appaloosa
    1%
  • Ned Kelly
    1%
  • Seraphim Falls
    0%
  • The Three Burials of Melquiades Estrada
    0%

Stemmer i alt: 2379

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Tenebrae 11 år siden

Blackthorn med Sam Shepard - en slags sequel til Butch Cassidy and the Sundance Kid.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#12 Høegh 11 år siden

Intet overgår Deadwood!

Omend "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford" også er helt fantastisk.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#13 HelmerJ 11 år siden

Django #1
The Proposition #2

Medmindre den virkeligt tager omdrejninger på de sidste 2 afsnit, må sige jeg er pænt skuffet over Deadwood, var blevet lovet "fantastiske uden sammenligning" og 18/10 stjerner osv. Den er virkelig godt spillet men de fleste afsnit er da lidt halv sløje på historien siden, og når man nu ikke er en 12 årig skolepige, der får røde kinder hver gang der bliver sagt cocksucker, så er sproget altså bare ikke nok til at den går hele vejen. 7/10
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg holder med BN og Kruse.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 Slettet Bruger [3101471514] 11 år siden

3:10 to Yuma, efterfulgt af The Proposition.
Gravatar

#16 fazz 11 år siden

Uha "Django Unchained" fik min stemme men på en anden dag kunne "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford" ligeså godt ha' fået den, ellers syntes jeg også at "True Grit" og "3:10 to Yuma" var ret gode :) En som ikke er på listen som jeg fandt ret sjov var "Rango" :p
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#17 Ispep 11 år siden

Der er mange fremragende film. Men Jesse James eller Deadwood.
Gravatar

#18 smolinsk 11 år siden

Totalt dødt efter Clinten er væk på den front. Og så er Django Unchained altså ikke en westerns film, bare et lidt sjovt fjolle eventyr fra den tid.
Gravatar

#19 Mikkel Abel 11 år siden

3:10 To Yuma fik min stemme. Simpelthen for de den overraskede mig så meget og bare var gennemført fed. Django Unchained kunne også havde fået stemmen, men det ville være for let, og dertil skal jeg også have set den igen.

Skal også snart få set True Grit, har på fornemmelsen at den ville kunne rangere højt hos mig..
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#20 whysoserious 11 år siden

Hvor er Wild Wild West?

Skriv ny kommentar: