Jeg kan ikke se det nødvendige i en kanal uden reklamer, hvis man kan spare knap 2200 kr i året, så tror jeg nok de fleste ville kunne acceptere Dr bliver ligesom tv2, altså reklamer inden i mellem programmer og film.
Det var langt bedre hvis man bare betalte for det man brugte, det ville nu en gang være mest fair, så kan man jo snakke om hvordan det skulle gøres,men det skal være lige for alle mener jeg. jeg vil heller ikke mene der skal være reklamer, da det er for flat, jeg er nu tilfreds med kanalen i bund og grund
Smid da alle de reklamer ind over DRs programmer som I har lyst til, ser det alligevel ikke. For min skyld kunne det være en kanal der render reklamer 24/7. Ser det aldrig og kommer aldrig til det heller.
Så nej, betaler ikke licens - har jeg folk til :p
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet. http://derb.dk
Tror jeg vil ringe og bede statsministeren om at kræve 1000kr ind til mig pr indbygger som har internet i DK, for i har alle mulighed for at downloade mit musik og høre det.. Det vil jeg have penge for ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Tjo, men de tager sig jo ikke af alle dem, der downloader det ulovligt.. Og siden ALLE med internet jo har mulighed for det.. Så vil jeg da have penge for det..
Jeg betaler jo også for mit DR gennem min kabel-forening..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#61 keitel 17 år siden
#62 inflector 17 år siden
#63 dh-ad 17 år siden
Og selv om DR åbenbart ikke falder i de fleste af skribenterne på denne diskussion, så tror jeg, mange holder meget af DR.
Selv har jeg hybridnet med ca. 34 kanaler, men ser næsten udelukkende DR, DR2 og en sjælden gang fodbold på viasat...
#64 filmz-Rabit 17 år siden
#65 filmz-derb 17 år siden
Så nej, betaler ikke licens - har jeg folk til :p
http://derb.dk
#66 HonoDelLoce 17 år siden
#67 gi-jones 17 år siden
#68 HonoDelLoce 17 år siden
Tjo, men de tager sig jo ikke af alle dem, der downloader det ulovligt.. Og siden ALLE med internet jo har mulighed for det.. Så vil jeg da have penge for det..
Jeg betaler jo også for mit DR gennem min kabel-forening..
#69 gi-jones 17 år siden
#70 HelmerJ 17 år siden