-
Ja87%
-
Nej7%
-
Ved ikke5%
Stemmer i alt: 1361
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
Stemmer i alt: 1361
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Skeloboy 15 år siden
#2 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Highland Park 15 år siden
Jeg håber dog ikke, at han vinder, for så stor en præstation er det ikke i mine øjne.
#4 McPeter 15 år siden
Derudover er det da kedeligt med ja/nej/måske afstemninger. Minder om folkeskole-kærestebreve. ;-) Kan personligt bedst lide de afstemninger I laver med flere muligheder hvor svaret ikke nødvendigvis er givet på forhånd.
#5 enfilmnørd 15 år siden
Om han vinder, tør jeg slet ikke gætte på.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#6 Wrangque 15 år siden
Sidste år var der meget få der rent faktisk havde set de nominerede film, hvilket resulterede i at interessen for at se om "de" vandt også var meget lav. (Det mindst sete i historien, så vidt jeg husker?)
Nominering til den 2. største biografsucces i historien vil vil jo HELT KLART trække en masse fan boys til og det kan selvfølgelig ses på seertallene, hvilket er vigtigt fordi ellers går der ikke lang tid før de slet ikke gider transmitere det mere.
(Der vil således også være ramaskrig (sp?) når Dark Knight ikke vinder en skid :D)
#7 lagoni 15 år siden
(og nej, jeg siger ikke filmz stjæler, påpeger bare at imdb i dag har præcis samme afstemning)
#8 chandler75 15 år siden
#9 filmz-ab 15 år siden
Det giver heller ingen mening at spørge folk om han burde nomineres, da det jo er en personlig vurdering, og man har ikk set de andre.
#10 MTK 15 år siden
Men som den gode demokratiske Filmz-bruger jeg er, stemte jeg blankt: 'Ved ikke'.