• Ja
    87%
  • Nej
    7%
  • Ved ikke
    5%

Stemmer i alt: 1361

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Skeloboy 15 år siden

Har ikke set nok film i år til at vurderer om han vinder, men han ligger temmelig stærkt i feltet...
Gravatar

#2 elwood 15 år siden

Ingen tvivl om han blir normineret, men om han vinder må tiden vise, godt nok er det en god præsentation, men jeg vil nu gerne lige se feltet han er oppe imod før jeg kaster min endelige dom.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Highland Park 15 år siden

Naturligvis bliver han nomineret. Der er for store økonomiske interesser involveret (for slet ikke at tale om hype og hele Ledger-kulten), og desuden ønsker man flere seere af Oscar-showet, og hvad er bedre til at få seertallene til at skyde i vejret end Ledger i kapløbet om en Oscar? :)

Jeg håber dog ikke, at han vinder, for så stor en præstation er det ikke i mine øjne.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 McPeter 15 år siden

Hvad er dog det for en mærkelig afstemning? Enten bliver han jo nomineret eller også gør han ikke. Imo burde det have været formuleret som "bør han nomineres?" i stedet.

Derudover er det da kedeligt med ja/nej/måske afstemninger. Minder om folkeskole-kærestebreve. ;-) Kan personligt bedst lide de afstemninger I laver med flere muligheder hvor svaret ikke nødvendigvis er givet på forhånd.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5 enfilmnørd 15 år siden

Jeg er ret sikker på at Heath Ledger bliver Oscar-nomineret, men som "best supporting actor". Hvilket jeg vil mene er fuldt ud fortjent, han gør det rigtigt godt i TDK.

Om han vinder, tør jeg slet ikke gætte på.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#6 Wrangque 15 år siden

#3 Det er lige præcis hvad der kommer til at ske.

Sidste år var der meget få der rent faktisk havde set de nominerede film, hvilket resulterede i at interessen for at se om "de" vandt også var meget lav. (Det mindst sete i historien, så vidt jeg husker?)

Nominering til den 2. største biografsucces i historien vil vil jo HELT KLART trække en masse fan boys til og det kan selvfølgelig ses på seertallene, hvilket er vigtigt fordi ellers går der ikke lang tid før de slet ikke gider transmitere det mere.

(Der vil således også være ramaskrig (sp?) når Dark Knight ikke vinder en skid :D)
Gravatar

#7 lagoni 15 år siden

Hehe, når man ikke kan finde på sine egne afstemninger, tager man da bare andres :)

(og nej, jeg siger ikke filmz stjæler, påpeger bare at imdb i dag har præcis samme afstemning)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 chandler75 15 år siden

# 7 Ok, det har jeg ikke set. Jeg sendte poll'en ind i forbindelse med denne nyhed: http://filmz.dk/heath-ledger-modtager-afi-pris-for... :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 filmz-ab 15 år siden

MCPeter:

Det giver heller ingen mening at spørge folk om han burde nomineres, da det jo er en personlig vurdering, og man har ikk set de andre.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#10 MTK 15 år siden

Jeg er temmelig ligeglad med Oscar-nomineringerne og showet generelt. Der er for mange politiske og økonomiske faktorer der spiller ind, til at prisen kan repræsentere en reel kunstnerisk værdi.

Men som den gode demokratiske Filmz-bruger jeg er, stemte jeg blankt: 'Ved ikke'.

Skriv ny kommentar: