• Nej, han døde med Heath Ledger
    48%
  • Jeg så helst, at den handlede om nogle nye skurke
    28%
  • Måske, hvis de kan finde den rigtige skuespiller til rollen
    17%
  • Ja, helt sikkert!
    7%

Stemmer i alt: 2847

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 MystiskeMox 14 år siden

Det skulle ikke forstås sådan at instruktøren ikke var vigtig. For det er han.

Instruktøren skal bare finde en ny skuespiller som spiller Jokeren således at han passer ind i instruktørens ide om hvordan Jokeren skal spilles. Selvfølgelig er det ikke i nærheden af optimalt at udskifte en skuespiller, men det er gjort mange gange før - både med succes og fiasko.

Gravatar

#72 Collateral 14 år siden

#71: Ellers kan instruktøren finde en alternativ skurk, da slutningen på TDK ikke direkte ligger op til mere joker.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#73 mbelholm 14 år siden

Jeg kunne godt tænke mig at man fulgte batman computer spillet en lille smule, mht. den store krokodille som var med i spillet (sorry kan ikke huske navnet) - syntes det ville være cool med en ny skurk som man ikke har set i en batman film i lang tid..

Hvis man skulle bringe Jokeren tilbage, syntes jeg at det skulle være Jack Nicholson - Men igen så ville tidslinien være forkert, forstået på den måde at Jack Nicholson kunne spille sig selv i en gammel udgave af jokeren, og Heath Ledger ville så meget jokeren i en ung alder, og hvis Jack skulle være med, så skulle Batman være en gammel udgave af sig selv.

Der imod kunne jeg godt tænke mig at se mere om Harvey Dent/Two-Face som værende skurk, som Tommy Lee Jones egentlig spillede.
At se Harvey starte sin "skurke" karriere kunne være fedt !.

Men en ting som også kunne være fedt, var at en familie medlem fra jokerens side blev sur over at Jokeren kom i fængsel.
- Sådan at filmen fik en drejning lidt lige som "Iron Man 2" mht. Mikey Rourke's rolle i filmen.



Gravatar

#74 stoffer 14 år siden

Jeg behøver ikke engang tage stilling til dette spørgsmål. Jeg har fuld tillid til at hvad end Nolan gør, skal det nok fungere.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#75 mbelholm 14 år siden

En anden ting jeg lige kom i tanke om..
Hvad med jokerens kæreste ?.. får man ikke hende at se ?..

Men 1 ting kunne være en fed måde at få Heath Legder tilbage i Batman 3, er ved at lave en form for alter hvor man ser billedet af Heath Legder som Jokeren, og hvor en familie medlem nærmest beder til Jokeren - som jeg skrev i forrige post at en familie medlem laver en hævn for jokeren.
- For på den måde, bringer man jokeren tilbage hvor det er Legder, men filmen får stadig en ny drejning.
Gravatar

#76 filmz-Claudius 14 år siden

#73

Adrian Brody prøvede at erobre rollen, før den gik til Heath Ledger. Jeg tror faktisk, han ville være helt fin til Jokeren.

Harvey Dent blev oprindeligt spillet af Billy Dee Williams (Lando Calrissian fra Star Wars) i Tim Burtons Batman-film fra 89. Det var dog før han blev Two-Face, og rollen overtaget af Tommy Lee Jones.

Al familie til Jokeren ville være en fatal fejl. En stor pointe i Jokeren er netop, at han er ukendt. Bemærk hvordan Gordon intet har på ham - ingen fingertryk i arkivet, ingen kendt familie, intet. Det er styrke, der er spillet meget på i tegneserierne, fordi du aldrig kan vide, hvem Jokeren er. Og det kommer jo også til udtryk i filmen, når han forklarer, hvordan han fik sine ar - det er en ny historie hver gang, hvilket også et træk, der er hentet fra tegneserien de seneste årtier. Du kan dermed fortælle en ny mulig oprindelseshistorie om jokeren hver gang, fordi du aldrig ved, hvem han egentlig er. Jokeren er det ukendte. Hvad er der under klovnemasken? Det kan du aldrig finde ud af. Du kan end ikke finde ud af hans motiv, fordi han ikke har noget. "Some men just want to watch the world burn."
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#77 mbelholm 14 år siden

#76
Adrian Brody som joker, ja det ved jeg faktisk ikke selv.
Han var god i "King Kong" men har han egentlig spillet en rolle som en skurk eller sindsyg :)? ..

Hmm ja det med Jokerens familie har du selvf. ret i.
At det ville være en fejl hvis det blev lavet sådan - men igen, hvis man tog idéen og tvistede den lidt, tror jeg faktisk det ville være lidt cool med at tage billedet af Heath Ledger som jokeren i starten, også lave en form for hævn for Ledger.
- For på den måde har 'Nolan' mulighed for at lave en slags "afsked" til Heath Ledger - men også lave en mulig afslutning på jokeren, eller give muligheden for at lave noget ved jokeren som gør at det kan være acceptabelt at bringe ham frem senere hen :)..
Gravatar

#78 filmz-Claudius 14 år siden

#77

Du har vist ikke set Adrian Brody i Shyamalan's "The Village".

Mht til Ledger, så ville jeg foretrække bare at se ham i Arkham Asylum. Det kunne være cool at se Batman gå forbi, mens Jokeren bare ser på ham og så griner, når Batman går videre. Men det ville sikkert kræve genbrug af scener og CGI a la Arnold i T4, så... Nej, det er en skidt idé. Drop Jokeren eller lad en anden spille ham.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#79 mbelholm 14 år siden

#78
Gud var det ham i "The Village".
Kan ikke huske ham som skuespiller, kan bare huske hvilken rolle han spillede, og ja hvis han spillede den rolle så godt, så ville han være udmærket til Jokeren.

Ja det ville faktisk kræve en del ressourcer at lave sådan et stunt i batman 3 som du beskriver..

Men spørgsmålet er OM Jokeren overhoved skal tilbage ?..
Jeg er godt klar over at der har været en evig "krig" mellem Batman og Jokeren i rigtig mange år, men er det ikke bedst at stoppe legen i mens den er god mht. jokeren ?..
- For jeg tænker lidt, at det ville da være lidt synd nu hvor Ledger har gjort et så godt et stykke arbejde i TDK.

Men måske fokusere på en anden skurk eller bringe en ny skurk frem i rampelyset måske ?.
Gravatar

#80 MystiskeMox 14 år siden

#72

Helt enig i at instruktøren bare kan finde en anden skurk, hvilket også var mit forslag og det jeg stemte, hvis du ser i mit første indlæg i denne tråd.

Jeg forslog dog også at han kunne finde en ny Joker, hvis han absolut skulle være skurk, men det var der mange indvendinger imod fordi folk åbenbart opfattede mit indlæg som om instruktøren ikke var vigtig. Derfor måtte jeg præcisere i indlæg 71.

Skriv ny kommentar: