-
Nej, han døde med Heath Ledger48%
-
Jeg så helst, at den handlede om nogle nye skurke28%
-
Måske, hvis de kan finde den rigtige skuespiller til rollen17%
-
Ja, helt sikkert!7%
Stemmer i alt: 2847
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 Lord Beef Jerky 14 år siden
#62 Collateral 14 år siden
#63 filmz-Martychris 14 år siden
#64 elwood 14 år siden
ah ha haaa haaa haaa 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#65 Mathyas 14 år siden
#66 MOVIE1000 14 år siden
#67 MystiskeMox 14 år siden
Det er fuldkommen ligegyldig om det er den ene instruktør eller den anden instruktørs univers. Det er bare at caste så er jeg sikker på at instruktøren finder lige den joker han skal bruge.
De fleste biografgængerne går ind og ser en Batman film, de tænker ikke nu skal vi ind og se den og dens instruktørs univers og selv hvis de gør så finder instruktøren da bare en Joker som passer ind i det. Måske de endda finder en skuespiller som gør det bedre end Hedger. Det er også muligt at han er dårligere, men hvis de søger burde det være muligt at finde en der gør et ret godt job.
#68 filmz-Claudius 14 år siden
En Batman film er en Batman film, men personligt tillægger jeg instruktøren stor betydning. Instruktører som Ridley Scott, Spielberg eller Greengrass hører til i den kategori, der kan trække folk, uanset hvilket projekt de laver, og den kategori hører Nolan efterhånden også til i. Hvis Nolan betød så lidt, så havde TDK aldrig været udsendt uden "Batman" på plakaten. Filmen hed nu engang "The Dark Knight". Den hed ikke "Batman: The Dark Knight" (selv om den ofte blev kaldt sådan i folkemunde). Fordi sådan ville Nolan have det, og det er så afgjort ikke alle instruktører, der får lov til den slags.
Man kan så indvende, at film-franchises vejer tungere end instruktøren (Alien, James Bond), men jeg vil nu mene, at instruktøren betyder ret meget for lige netop Batman serien, der tæller film varierende fra "Batman & Robin" til "The Dark Knight"...
#69 Collateral 14 år siden
#70 filmz-ab 14 år siden
En instruktør er næsten det altafgørende da...