• Nej, han døde med Heath Ledger
    48%
  • Jeg så helst, at den handlede om nogle nye skurke
    28%
  • Måske, hvis de kan finde den rigtige skuespiller til rollen
    17%
  • Ja, helt sikkert!
    7%

Stemmer i alt: 2847

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 Lord Beef Jerky 14 år siden

#60 Ja jo, jeg tænkte mere en rolle, der ligner lidt den som Scarecrow fik i The Dark Knight... det ville passe mig glimrende i hvert fald. Ny hovedskurk, men Jokeren i baggrunden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#62 Collateral 14 år siden

#61: Njaa, jeg ved ikke rigtig. Ny hovedskurk, det er det væsentligste. Derudover må man så se hvordan det øvrige kan løses. Det ligger jeg trygt i Hr. Nolans hænder.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#63 filmz-Martychris 14 år siden

Det er jo ikke til at vide! Joker eller ej, så skal der helt sikkert ske noget nyt.
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#64 elwood 14 år siden

Jeg er sikker på Nolan har et Es oppe i ærmet...

ah ha haaa haaa haaa 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#65 Mathyas 14 år siden

Er også stor tilhænger af Joseph Gordon Levitt som jokeren. Men synes bestemt de skal holde rollen nede på jorden. For forrig film og kommende films skyld. Heath Ledgers joker bliver farlig at skulle overgå.
Gravatar

#66 MOVIE1000 14 år siden

#64 why so serious??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#67 MystiskeMox 14 år siden

#30

Det er fuldkommen ligegyldig om det er den ene instruktør eller den anden instruktørs univers. Det er bare at caste så er jeg sikker på at instruktøren finder lige den joker han skal bruge.

De fleste biografgængerne går ind og ser en Batman film, de tænker ikke nu skal vi ind og se den og dens instruktørs univers og selv hvis de gør så finder instruktøren da bare en Joker som passer ind i det. Måske de endda finder en skuespiller som gør det bedre end Hedger. Det er også muligt at han er dårligere, men hvis de søger burde det være muligt at finde en der gør et ret godt job.
Gravatar

#68 filmz-Claudius 14 år siden

#67

En Batman film er en Batman film, men personligt tillægger jeg instruktøren stor betydning. Instruktører som Ridley Scott, Spielberg eller Greengrass hører til i den kategori, der kan trække folk, uanset hvilket projekt de laver, og den kategori hører Nolan efterhånden også til i. Hvis Nolan betød så lidt, så havde TDK aldrig været udsendt uden "Batman" på plakaten. Filmen hed nu engang "The Dark Knight". Den hed ikke "Batman: The Dark Knight" (selv om den ofte blev kaldt sådan i folkemunde). Fordi sådan ville Nolan have det, og det er så afgjort ikke alle instruktører, der får lov til den slags.

Man kan så indvende, at film-franchises vejer tungere end instruktøren (Alien, James Bond), men jeg vil nu mene, at instruktøren betyder ret meget for lige netop Batman serien, der tæller film varierende fra "Batman & Robin" til "The Dark Knight"...
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#69 Collateral 14 år siden

#67: For mig handler det om at der er en gennemgående udvikling af batman karakteren som er unik i Nolans fortælling. Han genstartede historien, ligesom Burton også fortalte baggrunds historien i sin film. På den måde er vi med Nolan inde i en fortløbende historie, som for mig er sammenhængende. Så det handler sådan set om sammenhæng ikke om instruktør som sådan.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#70 filmz-ab 14 år siden

#67

En instruktør er næsten det altafgørende da...
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: