• Nej, han døde med Heath Ledger
    48%
  • Jeg så helst, at den handlede om nogle nye skurke
    28%
  • Måske, hvis de kan finde den rigtige skuespiller til rollen
    17%
  • Ja, helt sikkert!
    7%

Stemmer i alt: 2847

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-ab 13 år siden

Nej, han døde med Heath Ledger - men så er jeg nok en fanboy, hvis jeg mener dette. Derfor: Mere friskhed/ny skurk.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#12 maniac 13 år siden

Ja helt sikkert, det ville da være stort at Jokeren sådan kan gå fra en rolle i "Fidibus" til at være med i en stor amerikansk produktion. Troede slet ikke Nolan sådan havde øje på den danske rap-scene.
Gravatar

#13 filmz-gofferoffer 13 år siden

Jeg ville helt klart foretretrække, at The Joker vender tilbage i den kommende fortsættelse.

Batman og The Joker er to kontraster, der gør det muligt for den helt rette dynamik. De har to fuldkommen forskellige filosofier, der gør dem til de perfekte ærkefjender, og jeg synes, alt andet ville være en komplet nedgradering

Bevares, det vil være muligt med en sideskurk, hvoraf Penguin eller (min personlige favorit) The Riddler er de mest oplagte med mulighed for Catwoman, og Nolan har jo vist, at han kan takle flere skurke på én gang i både Batman Begins og The Dark Knight.

Under alle omstændigheder synes jeg, at The Joker er alt for vital til at glemme.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#14 filmz-Martychris 13 år siden

Jeg er helt sikker på at Nolan ikke kunne finde på at få en ny joker ind i billedet. Han vælger en ny skurk, og hvilken skurk det bliver er ikke til at vide! Men man kan jo altid gætte.

Jeg vil gerne se: The penguin(spillet af enten Philip Seymour Hoffman eller Bob Hoskins), The Riddler (Leonardo DiCaprio), Catwoman(Chalize Theron)... Noget i den stil!!!
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#15 davenport 13 år siden

Jeg synes Megan Fox skal være Catwoman. Hun bliver næsten ikke eksponeret.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 Guido 13 år siden

Jeg synes, det er på tide, at se efter nye skurke - for der er mange muligheder! Hvis Nolan er så genial, som man gør ham til, så kan han sagtens få bikset en historie sammen uden Jokeren. Nolan fik skruet TDK rigtig godt sammen ift. de to klassiske motivdeterminanter i Gotham, og det ville være næsten upassende at lave én til, nu da TDK var så perfekt i den henseende. Hvad med en som Hugo Strange, der kender til Batmans virkelige identitet og derfor kunne udgøre en fare på dén måde? Eller den væmmelige Killer Croc? Og en sidehistorie med Tweedledum og Tweedledee, der arbejder for Jokeren, som sidder inde imens? Bare brug fantasien, Nolan.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Gravatar

#17 chandler75 13 år siden

# 15 Jeg synes stadig, dette kunne være en god ide - and I don't care what anyone says: http://filmz.dk/cher-som-catwoman-i-forsaettelsen-...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#18 davenport 13 år siden

Skurk! ;)
(Skulle hun så ikke hedde Plasticwoman?) :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19 filmz-Is 13 år siden

En ny skurk vil være forfriskende :)
Gravatar

#20 smalieux 13 år siden

Vil gerne se Jokeren i 3. film. Heath Ledger gjorde det fantastisk, men nu har han jo lagt grundstenene til figuren, så tror godt en god skuespiller kunne spille ham næsten ligeså godt. Jokeren er jo Batmans ærkefjende, og synes ikke 2'eren endeligt afsluttede hans rolle i serien.

Skriv ny kommentar: