• Kun den larmende slags
    37%
  • Nej, hvorfor dog det?
    33%
  • Et rungende ja!
    30%

Stemmer i alt: 1444

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 dam 11 år siden

Mad bør banlyses, der er ikke noget værre end at sidde ved siden af en som har smuglet en stinkende cheeseburger med ind.
Gravatar

#22 Giraffen 11 år siden

Hvis der med mad menes alt andet end slik og popcorn, så vil jeg sige ja.

Jeg gider fandme ikke tvangslugte til dine lodne fiskefrikadeller!
Gravatar

#23 Slettet Bruger [600694443] 11 år siden

Næste gang, jeg skal i biffen, må jeg hellere nappe en omgang græske frikadeller med, med ekstra hvidløg! Suck it, moviegoers!
Gravatar

#24 Highland Park 11 år siden

? (22) skrev:
Jeg gider fandme ikke tvangslugte til dine lodne fiskefrikadeller!
Bare fordi man går i kilt...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#25 mikki 11 år siden

Idioter der sidder og spiser popcorn uden at lukke kæften når de tygger!!? Det er nok til at jeg går hjem og ser filmen på download i stedet.
Gravatar

#26 Lisa123 11 år siden

HAHA. God tråd den her!
Hej Alle.
Jeg synes personligt det er også med chips og popcorn.
I forhold til Danmark er det jo i resten af verden meget mere udbredt, at man enten kan købe pizza, Tacos eller Hotdogs i biografen. Det, at man virkelig kan spise "rigtig" mad i biografen går lidt ud over mine grænser - forestil jer, hvordan biografen ser ud bagefter. Derfor synes jeg det er fuldstændig legitimt med popcorn og slik - ellers ikke.

Hilsen,
Lisa
„Dit liv er som en tegning du selv tegner. Du har bare ikke noget viskelæder“
Gravatar

#27 LittleMy 11 år siden

Hvad bliver det næste? At man kan sidde og stoppe kæften med nachos, når man er en tur i Det Kongelige Teater?!
Ikke for at være hellig, men jeg spiser ikke selv slik og popcorn i biografen, synes det tager for meget fokus fra filmen. Har dog ikke noget imod, at andre gør det, men decideret MAD - så boykotter jeg altså biffen, DET bliver ikke med mig som Ophelia. :)
Gravatar

#28 Lisa123 11 år siden

Præcis LittleMy!
„Dit liv er som en tegning du selv tegner. Du har bare ikke noget viskelæder“
Gravatar

#29 davenport 11 år siden

Jeg nyder gerne en medium steget oksemørbrad med bløde løg, og jeg har sådan et amerikansk food-table med, så jeg kan sidde ordentligt. Det passer lige foran sædet. Problemet med dessert, har jeg løst med en cooler ved min side, så jeg også kan spise is bagefter. (Det hænder at jeg har suppe med til forret, men det er ikke altid!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#30 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Ingen bacon? BIO står jo ellers for Bacon Indtages Ofte.
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: