• Kun den larmende slags
    37%
  • Nej, hvorfor dog det?
    33%
  • Et rungende ja!
    30%

Stemmer i alt: 1444

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 davenport 11 år siden

Det er jo underforstået... Duh!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#32 De4_Kia 11 år siden

David Munch (1) skrev:
Ja... Jeg kan personligt ikke se hvad mad har at gøre under en film. Jo jeg nyder da også slik, men det er jo en vanesag at ville have det under film.

Så du har aldrig spist fx. en pizza, mens du sad og så en film derhjemme?
I så fald nej, så forstår jeg din holdning.
I så fald ja, så er du dobbelt moralsk.

jeg ser intet problem i at folk spiser mad i biografen, ligesom andre spiser slik.
Det eneste jeg forlanger, er at det ikke er noget som sviner eller at det larmer, samt at det stinker fælt af eller andet.

Så vil en person spise en Durum Kebab, så er der for min skyld ingen alarm.
Gravatar

#33 Mikkel Abel 11 år siden

De4_Kia (32) skrev:
Det eneste jeg forlanger, er at det ikke er noget som sviner eller at det larmer, samt at det stinker fælt af eller andet.

Så skal vi bare lige have defineret hvornår mad stinker fælt, hvornår det larmer og hvornår det sviner.

Jeg ville ikke have nogen som helst lyst til at gå i biografen, hvis det skulle betyde at jeg var omringet af folk med pizzaer, kebab og nachos. Jeg er ikke kommet for at se film på det lokale pizzaria.

Forskellen på at spise en pizza, mens man ser film derhjemme kontra biografen, er jo netop at man er alene derhjemme, hvor der er ikke nogen at forstyrre.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 11 år siden

MikkelAbel (33) skrev:
Så skal vi bare lige have defineret hvornår mad stinker fælt, hvornår det larmer og hvornår det sviner.

Popcorn lugter af bræk, larmer åndssvagt meget og halvdelen ender altid på gulvet af en eller anden årsag.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: