• Kun den larmende slags
    37%
  • Nej, hvorfor dog det?
    33%
  • Et rungende ja!
    30%

Stemmer i alt: 1444

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 David Munch 11 år siden

Ja... Jeg kan personligt ikke se hvad mad har at gøre under en film. Jo jeg nyder da også slik, men det er jo en vanesag at ville have det under film.
Gravatar

#2 Mikkel Abel 11 år siden

Mad som i "slik og popcorn" ?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#3 Åkepool 11 år siden

Mad, ja. Slik, nej.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 11 år siden

Nej, det er sgu for nazi. Hvad sker der i øvrigt for alle de biograf polls?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 MadMartigan 11 år siden

Mad som i slik?

Slik og popcorn hører sig til, men mad skal bare helt ud på gaden og indtages..
I'm your huckleberry...
Gravatar

#6 steadi07 11 år siden

Som allerede nævnt, så er jeg for slik og popcorn i biffen. Men når folk mener, at de skal opgradere til nachos og lignende fis, så står jeg af.
Gravatar

#7 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Popcorn hos sidemanden er faktor 1000 mere klamt end nachos. Det stinker af bræk og lyder som en der tygger på polystyren.
Doctor Last Warning
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 11 år siden

DocDoom snakker sandhed.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 Outbound Sith 11 år siden

Larmende mad (og slik) skal ud. Hvis man kan spise i stilhed - og uden at lugte - så mindskes risikoen for, at man snakker så længe.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#10 X&O 11 år siden

Da jeg var til forpremiere på Don Jon, sad jeg ved siden af to piger, der havde købt thaimad i et bæger og taget med, og nu var det ikke fordi det lugtede synderligt, men jeg synes sgu' det er respektløst over for andre, og især over for dem der skal gøre rent efter forestillingen.

Skriv ny kommentar: