• Nej, jeg har ingen interesse i genren
    39%
  • Jeg ville gerne, men bor for langt væk fra hovedstaden
    26%
  • Nej, jeg har desværre ikke tid
    21%
  • Jeg ved ikke endnu, om der er noget, jeg vil se
    9%
  • Ja, jeg elsker dokumentarer!
    5%

Stemmer i alt: 634

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Pistolprinsen 12 år siden

Der mangler en svar mulighed:

Nej, for de der "dokumentarer" er mere enten selviscenesættelse, realityshows, popart, eller andet selvfed medieshows, frem for reelt dokumentar!
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#2 Credo 29 12 år siden

Skal ind og se én film på dette års DOX, men mener ikke af den grund, jeg elsker dokumentarer med efterfølgende udråbstegn...
Pistolprinsen kunne også prøve at definerer, hvad han så mener "reelt dokumentar" er, eller hvad denne formulering betyder?
Gravatar

#3 MMB 12 år siden

Pistolprinsen (1) skrev:
Der mangler en svar mulighed:

Nej, for de der "dokumentarer" er mere enten selviscenesættelse, realityshows, popart, eller andet selvfed medieshows, frem for reelt dokumentar!

Nu har jeg tjekket programmet igen, og hvad er det for en omgang fis? Jeg synes da netop, der er noget for enhver smag.
Gravatar

#4 rockysds 12 år siden

Desværre ikke i år, da jeg bor for langt væk. Havde egentlig småplaner om at tage til København i en forlænget weekend for at fange nogle af de titler, der ser allermest interessante som Maximalism-programmerne, Walker + Mekong Hotel-programmet, Far From Afghanistan, The Last Time I Saw Macao og i særdeleshed "Anders, Molussien", som nok ikke lige dukker op igen foreløbig. Men nu er det en arbejdsweekend i stedet. :/
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5 Twister 12 år siden

Jeg har deltaget en lille smule i årets festival so også har været den første CPH:DOX for mit vedkommene. Jeg har fået set The Last Time I Saw Macao og Side by Side. Ville gerne have set flere, men budgettet og tiden var der desværre ikke. Men de to film jeg så var begge glimrende oplevelser på hver deres måde :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#6 MMB 12 år siden

Side by Side er også det vigtigste ;)
Gravatar

#7 frahm-2 12 år siden

Foeller (6) skrev:

Kunne næppe være mere enig.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#8 Twister 12 år siden

Foeller (6) skrev:

Og for lige at gøre oplevelsen endnu bedre så var det Anthony Dod Mantle der præsenterede filmen. Jeg var mildest talt ret begejstret over at se ham "live" for første gang. Klart en af mine ynglings fotografer. Synd at han ikke blev til Q&A efterfølgende.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: