• 500 til 1.000 kr.
    30%
  • 350 til 500 kr.
    24%
  • 1.000 til 2.500 kr.
    13%
  • Jeg bruger mine penge på noget andet.
    11%
  • 250 til 350 kr.
    10%
  • Under 250 kr.
    9%
  • Over 4.000 kr.
    2%
  • 2.500 til 4.000 kr.
    2%

Stemmer i alt: 1584

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 MuManden 18 år siden

Mener også det var det jeg gav for min på udgivelsesdatoen.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#22 lagoni 18 år siden

Kan man ikke i DVDProfiler sortere efter pris eller sådan noget?

Umiddelbart mener jeg det min Matrix Collection, de kostede vist 500 kr. Jeg byttede dog vhs'er og lidt dvd'er for den i Blockbuster, så teknisk set går den nok ikke under 'købt'. Ellers tror jeg ikke jeg har købt noget dvd til over 180 kr.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#23 Winniepooh 18 år siden

Jeg tror vores dyreste køb er Fantasia Anthology, den kostede vist omkring 700,-
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#24 Arne4real 18 år siden

Jeg tror, at jeg for 4-5 år siden gav omkring 600 kr. for Brazil Criterion Collection. Den koster vist kun 300 kr. nu på axel.
Gravatar

#25 Tylerdurden 18 år siden

AHHH JA. DET BETALER SIG AT VENTE KAN MAN SE.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#26 filmz-Tomme 18 år siden

Seinfeld seson 1-3.
Regner også med at købe resten af sæsonerne, så det blir ganske peberet i længden
"What we do in life, Echoes in Eternity!"
Gravatar

#27 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Det dyreste bokssæt, jeg har købt, er nok den orginale udgave af Neon Genesis Evangelion. Jeg mener, at jeg gav 800kr for den. Ellers har jeg en del bokse i 500-700kr området, bl.a. fra Criterion, min Hitchcock Masterpieces Collection osv.

Normalt foretrækker jeg dog at vente på tilbuddene. Jeg har sjældent noget behov for at styrte ud og købe ting på udgivelsesdagen, fordi der er så mange andre film, jeg vil eje og kan fordrive ventetiden med.

Dyreste film, jeg nogensinde har købt var Star Wars: (knap så) Definitive Collection på laserdisk, som jeg gav 2000kr for, og Brazil: Criterion Collection, som jeg gav 1235kr for også på laserdisk (og ja, det er nøjagtig den samme udgave, som man nu kan få til en brøkdel af prisen på dvd - oven i købet i bedre kvalitet).

Det bedste køb, jeg har gjort, kom til gengæld i dag. Det er Charlie Chaplin - Complete Box Set med alle spillefilmene. Originalpris £139, set til 1800kr herhjemme. Jeg betalte lidt over 300kr hos HMV ved brug af en voucher i forbindelse med udsalget. (Det er forøvrigt 20% her i weekenden ved brug af rabatkoden SQ1515)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#28 Bardoboy 18 år siden

Friends boksen med alle afsnit, loooooove it!
Gravatar

#29 Metallan 18 år siden

Jeg købte mig den nye James Bond kuffert, som kostede mig 2500 kr.
Gravatar

#30 kasper0204 18 år siden

#19 - You name it!

Skriv ny kommentar: