• 500 til 1.000 kr.
    30%
  • 350 til 500 kr.
    24%
  • 1.000 til 2.500 kr.
    13%
  • Jeg bruger mine penge på noget andet.
    11%
  • 250 til 350 kr.
    10%
  • Under 250 kr.
    9%
  • Over 4.000 kr.
    2%
  • 2.500 til 4.000 kr.
    2%

Stemmer i alt: 1584

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 thebigzzz 18 år siden

jeg gave 1800 for huset på christianshavn boxen (den første) og 1100 kr for gøg og gokke boxen (21-disc) omkring 900 kr for pengeskabs OB boxen og så kommer flying circus ind på 4. pladsen med 750 kr.

Det løber op i mange penge, det skidt :(
Gravatar

#32 filmz-Aras 18 år siden

LOTR Extended Edition til omkring 600 kr. stykket. En investering jeg har været ganske glad for ;)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#33 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Fantasia Anthology til ca. 700 kr. og Alien: Quadrilogy også til godt 700 kr.

Men snakker vi Laserdisc, så må det være Star Wars (ca 2000) og Nightmare Before Christmas (ca. 1250), men LaserDisc var nu et dejligt medie, nyder stadig at holde de store blanke skiver, selvom mine nu er solgt til fordel for dvd-udgaverne.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#34 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Ah. Jeg tror, at jeg slap med 900kr for Nightmare Before Christmas LD'en. Jeg har faktisk stadigt bogen, der fulgte med, selv om alle LD'erne er solgt for år siden.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#35 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 34 Ja, bøgerne har jeg også beholdt - Købte du også "Snowhite" - jeg har stadig bogen :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#36 Sealer 18 år siden

700 kr. for en invader zim box :)
Gravatar

#37 dallehc 18 år siden

Band of Brothers boxen, Alle LOTR Store boxe med figuerer og hele skidtet, Godfather boxen, Bernie Mac season 1, Desparado boxen, indy boxen, matador boxen osv ligger vel omkring 500-1000 alle sammen da jeg købte dem
Gravatar

#38 filmz-female cenobite 18 år siden

Det dyreste er nok uden tvivl min Godzilla Final Box. Kostede mig over 5000kr (heldigvis ingen told).

Udover det har jeg en del der har kostet over 1000kr. Nogen ligger også over 3000kr såsom min Star Trek Galaxy Box og Star Trek TNG Borg Cube.
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#39 filmz-sanjo 18 år siden

Hold da op, 5000kr det er ikke så lidt ;)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#40 Nikmi 18 år siden

Min dyreste Dvd box med en hel film serie samlet må være LOTR exstended boxen (med alle 3 exstended i købte den selv om jeg allerede havde de 3 film exstended mest for synets skyld og fordi de var ved at være lidt slidte efter alt det re-watch
og som om det ikke er nok har jeg tænkt mig at købe de 3 lotr udgivelser der kommer her i næste månede for det ekstra, ekstra matriale :D ud over det har jeg købt alle 7 sæsoner af star trek TNG, til omkring 600 kr stykket på Dvdoo

Skriv ny kommentar: