• 500 til 1.000 kr.
    30%
  • 350 til 500 kr.
    24%
  • 1.000 til 2.500 kr.
    13%
  • Jeg bruger mine penge på noget andet.
    11%
  • 250 til 350 kr.
    10%
  • Under 250 kr.
    9%
  • Over 4.000 kr.
    2%
  • 2.500 til 4.000 kr.
    2%

Stemmer i alt: 1584

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 izi 18 år siden

Indiana Jones og Godfather og Jurassic Park... Must-haves!

Regner dog med at invistere i 007-kufferten.
Alright, so you're nonchalant. Quit rubbing our noses in it! - Dr. Zoidberg
Gravatar

#2 dyg 18 år siden

The Complete Monty Python's Flying Circus til 1400kr i Laserdisken for 5år siden.

Har også nogle stykker i 500-1000kr klassen, bl.a. Brazil 3-disc boksen, BoB Military Edition og I, Robot (med hovedet).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 Bates 18 år siden

Oldboy UE. (købt på Ebay)

Men nu kommer venter jeg på Six Feet Under(som nok tager prisen), og Alias (Rambaldi box) som meget gerne skulle komme næste måned! :P
Gravatar

#4 filmz-Disky 18 år siden

Matador til mine forældre i julegave.

Privat har det været alle 7 sessons af Star Trek Next Generation, dog ikke på en gang.
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 18 år siden

Hmm, det må vist være Alien Legacy-boksen (ja, den dér kedelige sorte sag), som i sin tid kostede mig omkring 800,- i Laserdiscen.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 McPeter 18 år siden

Mener jeg gav 500kr for den første LOTR EE Box-sæt og 600kr for de to næste. Det er nogle af de eneste boxe jeg har købt ved udgivelsesdatoen, på nær også lige Star Wars IV-VI og Indy-boxen.

Derudover har de fleste af mine box-sæts været forholdsvis billige, da jeg som regel køber dem når de er på tilbud...

Ærgrer mig stadig gul og grøn over jeg aldrig har nået at købe de lækre koreanske udgaver af Dances With Wolves (dagbogen) og BoB (Military Ed.). Ville da også godt have i,Robot og Alien hovederne, men synes bare de har været urimeligt dyre. Fandt faktisk et i,Robot hoved her i foråret da jeg var i Italien, men det stod på en hylde hvor kunderne kunne komme til, så den var nærmest helt sort pga alle de fedtfingre der lige skulle mærke på den... Æv... :-(
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#7 m 18 år siden

wow en som kostede over 4000,- hvad pokker fik du for de penge? min dyreste lå på knap 900,- og var den sidst købte sæson af stargate.
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#8 davenport 18 år siden

Jeg har flere på omkring de 600 - 700 kr. som nok også er det dyreste jeg har købt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 filmz-botten15 18 år siden

jeg købte den største lotr boks kan ikk huske hvad jeg gav ca. 1200 kr mener jeg
Gravatar

#10 cyberzed 18 år siden

BoB Limited Military Edition mens den kun kostede 600
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: