• Har den ikke
    56%
  • Ja
    37%
  • Nej
    7%

Stemmer i alt: 2013

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Zelle 20 år siden

#29 - hehe ;D

#30 - Nok fordi at dfms ser de 'nye' 2004 udgaver af SW som individuelle film ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#32 filmz-zeeuz 20 år siden

Hvad er der egentligt ændret på effekter? Er der sket noget med lyssværdene som folk snakkede om før.. og er traileren til episode 3 blevet inkluderet?
Gravatar

#33 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 27 Super Trooper ;) - det vi jeg se frem til. Jeg se en for noget tid siden hos den lokale brug HiFi butik til 2500, men jeg er sikker på vi kan finde en billigere.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#34 HeavyClaus 20 år siden

Nej ingen trailer, men lidt kig bag kulisserne.
Gravatar

#35 filmz-bobafettich 20 år siden

Filmene er i fin kvalitet. At man ikke kan få de originale er et valg jeg respektere GL for. Dog er jeg ikke selv lige tilfreds med Special edition versionerne, men sådan er det nu en gang....

Der imod syntes jeg at de kunne have gjort meget mere ud af ekstra materialet.
År tilbage købte jeg et Star Wars video metal box set, med de tre film samt et bånd med diverse bagom kameraet programmer. Flere timer langt, + at der var mange flere trailere til filmene. Dem kunne de sagtens have inkluderet i dvd udgaverne.

Hatten af for at de har lavet et helt nyt program til dvd udgaven, det er lækkert produceret og det ser også ud til at de har brugt et lille udpluk fra disse programmer, og dertil et par nye ting.
Men der findes bare så meget fedt om star wars de kunne have brugt krudt på.

FX, Chewbacca LIFE ACHIVEMENT AWARD ved MTV MOVIE AWARD, det kunne have været fedt. Eller nogle af de hyldester der har været på tv igennem årene, Såsom Saturday night Live, Friends og diverse andre der har lavet spoofs på SW.

Men jeg glæder mig og håber på at en dag at Star Wars vil slå Alien boxen, i Skiver, versioner og ekstra materiale og box udseende.
Gravatar

#36 filmz-yoshimura 20 år siden

Er der nogen, der har investeret i den australske udgave af boxen? Indholdet skulle være det samme, men jeg synes, finishen er meget lækker.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#37 filmz-herskegut 20 år siden

Har du et billede af den ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#38 filmz-yoshimura 20 år siden

#37: Den kan ses på www.axelmusic.dk men jeg kan ikke linke direkte til den.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#39 dyg 20 år siden

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#40 filmz-herskegut 20 år siden

Jeg må altså sige at den er magen til den jeg har modtaget fra ChoicesDirect, og ligner også den jeg har set ude i bilka+andre steder i byen.

Eller hvad mener du med finishen er bedre ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.

Skriv ny kommentar: