• Har den ikke
    56%
  • Ja
    37%
  • Nej
    7%

Stemmer i alt: 2013

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 inflector 20 år siden

hmm er stort flertal er tilfredse, bare lidt trist at det er de utilfredse, der altid kæfter op ;D
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2 PredatorX 20 år siden

Sjov afstemning. Jeg har stemt "nej", da Mr. Lucas sagtens kunne have inkluderet 2-Disc udgaver af hver film, som ville indeholde den originale udgave samt special edition. Så kunne man selv vælge. Dog kan man ikke beklage sig over hverken indpakning, billede eller lyd. Boxen er sgu kvalitet. Men hvor jeg dog gerne ville have den originale Sarlacc igen (den latterlige blomst stinker!), den originale sang i Jabba's palads, den originale Jedi slutning, Sebastian Shaw (hvad sker der!?!?), og selvfølgelig... Greedo, der skyder først. Dog er der andre ting i special edition som fungerer fint. Alle "rum scenerne" er noget federe nu, end de var før. Den "nye" kejser scene er også fed (fattede aldrig hvorfor den ikke var lavet sådan i 1997). Ja der er mange ting der er ok faktisk.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#3 PredatorX 20 år siden

Faktisk nu jeg lige læser min egen post... Alle de ting der er rettet til det dårligere (Greedo undtaget), er faktisk også i den dårligste film af de tre: Return of the Jedi. Så måske det slet ikke gør så meget endda...
Gravatar

#4 chronaden 20 år siden

er tilfreds med indholdet, men selve boksen er jeg utilfreds med, sq ha været vildere digipack med xtra ost :)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#5 azathoth 20 år siden

#2: Scenen med kejseren var sandsynligvis ikke med sidst, fordi Ian McDiarmid ikke var på lønningslisten på det tidspunkt... det er han jo nu med de nye film.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 filmz-Bruce 20 år siden

Er midt imellem. Synes billedet er fantastisk flot, men at lyden er af for ujævn kvalitet. Indimellem rigtig godt og andre gange fladt og tyndt. Boxcoveret...tja det stinker desværre.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

I disse 5, 6, 7, 8 osv. disc tider kunne jeg nu godt have tænkt mig at få fx Soundtrackene med, men også som andre skriver de oprindelige udgaver, som jeg heldigvis har på bånd/LD.

Ekstra Materialet så jeg et par dage inden jeg modtog selve boksen, så da jeg fik den blev jeg noget skuffet over at der ikke var mere. Delene om fx GL privatliv er forholdsvis nyt, men resten er vist og fortalt mange gange før så der var ikke meget nyt, måske for en ny generation af fans er den noget, men ikke for os gamle, som har været med fra starten.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#8 PredatorX 20 år siden

Ja jeg fik slet ikke nævnt ekstra materialet: Intet nyt under solen som også #7 giver udtryk for.

Ja det har du sikkert ret i. Han skulle med garanti have betalt en ret stor sum, for at hive ham tilbage kun til "Empire...".
Gravatar

#9 putandtake 20 år siden

Kan man egentligt se de tidligere afstemninger et eller andet sted?
Gravatar

#10 Patriarch 20 år siden

Er tilfreds. Kunne den være bedre? Ja selvfølgelig.

Mest af alt er jeg utilfreds med hvordan musikken i nogle scener er nedprioriteret i forhold til lydeffekterne
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: