• Har den ikke
    56%
  • Ja
    37%
  • Nej
    7%

Stemmer i alt: 2013

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 filmz-yoshimura 20 år siden

#40: Hvis man ser den i forhold til den sølvfarvede, f.eks. den danske udgave, så er den her (så vidt jeg kan se på billederne - også dem, der bliver linket til) snarere blyfarvet eller i hvert fald mere "metal-agtig". Det var sådan set bare det, jeg mente med "finish".
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#42 filmz-herskegut 20 år siden

Ok, ja det kan du have ret i. Jeg syens bare at billedet er en del mørkere, og at det så er det - der får det til at fremstå som "blyfarvet".
Men det finder vi nok ikke ud af :-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#43 filmz-yoshimura 20 år siden

#42: Næ, jeg tror ikke, jeg gider tage chancen og bestille den og give en pæn sjat mere for den, bare for at finde ud af, om indpakningen er i en anden "finish" :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#44 Tang 20 år siden

Selvom jeg ikke har den endnu (har dog lige bestilt den hos cd-wow) svarede jeg ja. Jeg var så heldig at en af mine venner havde købt den, og synes helt klart at det er en man burde købe.

Det skal lige siges, at det godt kan betale sig at købe den hos cd-wow.
You watched it! You can't unwatch it! Stay tuned for more: Tales of Interest!
Gravatar

#45 The Duck 20 år siden

jeg har set det meste af ekstramatrialet+filmene igennem nu (ville ikke komme med min mening før jeg havde et godt overblik) og jeg må sige jeg er godt tilfreds, ikke mange dvd'er som har så meget matriale med, og desuden synes jeg billedet er super.....
Gravatar

#46 Lady Arwen 20 år siden

Har ikke set det hele endnu men jeg synes den er FED rigtig god fik den til min fødselsdag af mine forældre BLEV VILDT GLAD!
Doctor Who <3
Gravatar

#47 davenport 20 år siden

jeg er skuffet over lyden. Den er ikke optimal i forhold til hvad man er i stand til rent lydmæssigt på nuværende tidspunkt. Den er da ok, men heller ikke mere. Jeg savner et DTS spor, men det er jo ikke ejet af Lucas, så det er ikke aktuelt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#48 filmz-Kadann 20 år siden

#47 -

Hehe, DTS er desværre ikke et begreb Lucas kender til.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#49 inflector 20 år siden

Jeg synes nu at lyden er rigtig god, men ja dts ville måske have været bedre.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#50 filmz-ljosaa 20 år siden

Jeg elsker DTS. Der er ikke bedre lyd, men jeg må sige at et godt 5.1 EX lydspor, som der på f.eks. Empire Strikes Back ikke står langt fra et DTS spor. Også Episode I og II er 5.1 EX og det er utrolig klar og flot lyd. Ingen grund til DTS der, når lyden er optimeret af Skywalker Sound fyrene.
"What we do in life, echoes in eternity"

Skriv ny kommentar: