-
Tjoh... nu har den vist snart fået nok omtale49%
-
Nej, det bliver jeg aldrig træt af!30%
-
Ja, det hænger mig langt ud af halsen!21%
Stemmer i alt: 1556
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 moulder666 14 år siden
JA for hævlede - jeg er hamrende ligeglad, om den nu er den mest indtjenende film i Mumbai (ekskl. inflation) eller ej og om idiotbørn tror, at de kan blive genfødt som blå!
Det giver selvfølgelig mening, at der er nyheder om den kommende toer, men jesus, hvor må der gerne skrues ned for de "nyheder" angående etterens succes!
#2 Skeloboy 14 år siden
#3 filmz-Bruce 14 år siden
Men ville da nok ønske mig en ideel verden, hvor film fik omtale efter fortjeneste og man ikke skulle tvinges til at "støve" film som Moon op på direct-to-dvd markedet.
#4 chandler75 14 år siden
Den kommer nu i biografen i Danmark i næste uge: http://filmz.dk/film/moon
#5 filmz-Bruce 14 år siden
#6 hurin 14 år siden
Den bør dog ses alene for effekternes skyld. Der er en herlig aneldelse af fimen her.
http://www.youtube.com/user/RedLetterMedia#p/u/7/u...
#7 BN 14 år siden
Jeg havde en god oplevelse i biografen, og gode oplevelser skal ikke snakkes ihjel.
Jeg vidste, at jeg gik ind til en ret lineær, traditionel historie i flot indpakning (men uden 3D), og jeg glædede mig over, at filmen ikke var så forudsigelig som jeg havde læst. Det er ligesom med Indiana Jones- og James Bond-filmene og et hav af andre film: Man ved godt, at the good guys nok skal klare skærene, men man ved ikke hvordan. Jeg blev overrasket over op til flere detaljer i plottet.
'Avatar' var solidt håndværk og indeholdt visse typiske elementer, som kendes fra James Cameron's tidligere film. T1, T2 og 'The Abyss' er bedre, men ikke desto mindre er 'Avatar' i mine øjne en fejlfri film.
Nu vil jeg glæde mig til, at den kommer på DVD, for så skal den købes og genses.
#8 filmz-Utyske 14 år siden
Jeg er oss' begyndt at smide alle tråde om "Avatar" på ignorer, dels fordi jeg er træt af at læse om den og dels fordi jeg er træt af de tåbelige diskussioner om den.
#9 filmz-Is 14 år siden
Fuldstændig enig! :)
Avatar er bestemt en fed film, og skal helt sikkert ejes.
#10 Kruse 14 år siden