-
Helt sikkert! "Star Trek" beviste, at han evner at lave god sci-fi!39%
-
Tjo... Jeg er rimelig sikker på, at Disney har valgt den rette mand20%
-
Ingen bør lave en ny "Star Wars". Lad serien hvile i fred!20%
-
Ved ikke8%
-
Nej, det er blasfemisk at hyre en "Star Trek"-mand til at lave "Star Wars"7%
-
Nej, jeg havde hellere set en anden instruktør få tjansen6%
Stemmer i alt: 2111
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 PredatorX 11 år siden
#12 Ispep 11 år siden
PTA har for nylig i et interview sagt at han heller end gerne lavede den type Big budget film. Han blev dog aldrig spurgt af de store selskaber. Han havde dog også meget positive ord til overs om Nolans Batman film. Så måske han overtager :0 Kan dog ikke lige se det for mig, og fatter måske heller ikke man gider mere Star Wars efter så mange film.
#13 Kruse 11 år siden
Det er muligt at han har udtalt det, men jeg kan bare ikke forestille mig at han ville være interesseret i at lave en film, som han ikke også selv skrev og havde stort set fri kreativ kontrol over. Baseret på de film han indtil videre har lavet, er der i hvert fald intet der tyder på det.
#14 bobafettich 11 år siden
#15 Riqon 11 år siden
#16 The Insider 11 år siden
#17 PredatorX 11 år siden
#18 Ispep 11 år siden
Han kan vel stadig skrive dem som Nolan og Whedon f.eks gør. Så hvis han nogensinde bliver hyret til sådan noget, får han også lang snor. Ellers hyrer man ikke en mand som ham. Pointen var også, at han havde et ønske om at lave sådan noget.
#19 Hr. Nielsen 11 år siden
Kunne jeg måske heller ikke og så alligevel godt, med tanke på at.... ....flere af vore dages store (amerikanske/engelske måske mere end i resten af verden?) instruktører rent faktisk er vokset op med disse film og som 'os' andre lidt ældre her på siden, har elsket dem op igennem barn- og ungdommen. Så derfor kan jeg både fatte at man 'gider flere film' og forstå hvis lysten var der. Siger jeg ikke den er. Blot en tanke, med tanke på at Anderson rent faktisk valgte at snakke Dark Man film, da han mødtes med...Hmm, en eller anden skuespiller, der spillede sammen med hans kone, hvor Anderson var på besøg på settet.
#20 Kruse 11 år siden
Disse film(som de er vokset op med) bærer jo også præg af en stor kreativ drivkraft fra enten instruktøren eller manuskriptforfatteren(eller begge), som skaber det originale univers, så det tror jeg vil være vigtigt for dem, hvis de vælger et sådan projekt. Især når de har etableret sig selv i sådan en grad som PTA.