• Helt sikkert! "Star Trek" beviste, at han evner at lave god sci-fi!
    39%
  • Tjo... Jeg er rimelig sikker på, at Disney har valgt den rette mand
    20%
  • Ingen bør lave en ny "Star Wars". Lad serien hvile i fred!
    20%
  • Ved ikke
    8%
  • Nej, det er blasfemisk at hyre en "Star Trek"-mand til at lave "Star Wars"
    7%
  • Nej, jeg havde hellere set en anden instruktør få tjansen
    6%

Stemmer i alt: 2111

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Newman 11 år siden

J.J. Abrams, er den rette beslutning, efter min mening, selvom jeg frygter at der sker noget med George Lucas og J.J. Abrams, da der findes ''religiøse'' Trekkie's og Star-Wars'ers, som er dybt uenig med hinanden, og kan godt ofre deres ''budbringere'', fordi det er en ''forkert'' beslutning.

Men tilbage til tråden jeg har ikke noget imod, at Abrams instruerer og at der kommer flere Star Wars film, der handler om Yoda, Bobba Fett, Jedi Krigere og mange flere, jeg vil gerne se Zack Snyder instruere en ''Star Wars'' da Snyder laver én film lige ud efter bogen, eller en Shot for Shot, som jeg godt kan lide (der er dog undtagelser, med Psycho).
Tro på det utrolige
Gravatar

#2 BN 11 år siden

Hvil i fred, Star Wars

Al den larm efter din død, er blot larmen fra gravskændere
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 Slettet Bruger [2544968351] 11 år siden

Tja, der kunne være værre valg og man kan da håbe på, at han får lavet nogle gode film, ellers findes den originale trilogi jo heldigvis på dvd, så man stadig kan se den. :)

Som jeg har skrevet før, er der jo intet Disney kan gøre med den serie, som Lucas ikke allerede har forsøgt.
Gravatar

#4 Ispep 11 år siden

JJ Abrams er blandt de bedste mainstream instruktører, så afgjort.
Gravatar

#5 MMB 11 år siden

Nej, jeg havde hellere set en anden instruktør få tjansen.
Gravatar

#6 Kruse 11 år siden

J.J. Abrams er helt sikkert et oplagt valg, både i forhold til hvilke instruktører jeg kunne forestille mig ville have en interesse i at lave en ny Star Wars film, og i forhold til hvilke instruktører, der kan lave en stor og underholdende science-fiction action/eventyr-film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7 Newman 11 år siden

Kruse (6) skrev:
J.J. Abrams er helt sikkert et oplagt valg, både i forhold til hvilke instruktører jeg kunne forestille mig ville have en interesse i at lave en ny Star Wars film, og i forhold til hvilke instruktører, der kan lave en stor og underholdende science-fiction action/eventyr-film.
Enig :-)
Tro på det utrolige
Gravatar

#8 Hr. Nielsen 11 år siden

Kruse (6) skrev:
både i forhold til hvilke instruktører jeg kunne forestille mig ville have en interesse i at lave en ny Star Wars film
Dem ville jeg gerne høre mere om:)

Jeg stemte Helt Sikkert!!!!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#9 Kruse 11 år siden

Thomas E. Nielsen (8) skrev:
Dem ville jeg gerne høre mere om:)

Det var nu ikke fordi at jeg havde så mange bestemte instruktører i tankerne. Jeg mente bare, at det ikke ligefrem er alle instruktører jeg kunne forestille mig ville have en lyst til at lave en big budget studio-film udfra den skabelon som Star Wars er. Instruktører som f.eks. Aronofsky og Tarantino tror jeg hovedsageligt vil lave deres "egne" film, hvor de har den fulde kreative kontrol i både skrive-fasen og instruktions-fasen(Aronofsky har dog før været sat i forbindelse med "lignende" projekter, så han er måske ikke helt så usandsynlig som Tarantino). Jeg har svært ved helt præcist at forklare hvad jeg mener, men jeg håber at det giver en form for mening :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10 PredatorX 11 år siden

Jeg stemte tjo i mangel af bedre. Jeg er fint tilfreds med valget, men havde nok været mere oppe at køre hvis f.eks Cauron, Blomkamp eller Spielberg havde fået tjansen. Jeg ser dog bestemt den nye trilogi være i gode hænder. Jeg kunne ret godt lide Abrams Star Trek film og elskede Super 8.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: