-
Helt sikkert! "Star Trek" beviste, at han evner at lave god sci-fi!39%
-
Tjo... Jeg er rimelig sikker på, at Disney har valgt den rette mand20%
-
Ingen bør lave en ny "Star Wars". Lad serien hvile i fred!20%
-
Ved ikke8%
-
Nej, det er blasfemisk at hyre en "Star Trek"-mand til at lave "Star Wars"7%
-
Nej, jeg havde hellere set en anden instruktør få tjansen6%
Stemmer i alt: 2111
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Newman 11 år siden
Men tilbage til tråden jeg har ikke noget imod, at Abrams instruerer og at der kommer flere Star Wars film, der handler om Yoda, Bobba Fett, Jedi Krigere og mange flere, jeg vil gerne se Zack Snyder instruere en ''Star Wars'' da Snyder laver én film lige ud efter bogen, eller en Shot for Shot, som jeg godt kan lide (der er dog undtagelser, med Psycho).
#2 BN 11 år siden
Al den larm efter din død, er blot larmen fra gravskændere
#3 Slettet Bruger [2544968351] 11 år siden
Som jeg har skrevet før, er der jo intet Disney kan gøre med den serie, som Lucas ikke allerede har forsøgt.
#4 Ispep 11 år siden
#5 MMB 11 år siden
#6 Kruse 11 år siden
#7 Newman 11 år siden
#8 Hr. Nielsen 11 år siden
Jeg stemte Helt Sikkert!!!!
#9 Kruse 11 år siden
Det var nu ikke fordi at jeg havde så mange bestemte instruktører i tankerne. Jeg mente bare, at det ikke ligefrem er alle instruktører jeg kunne forestille mig ville have en lyst til at lave en big budget studio-film udfra den skabelon som Star Wars er. Instruktører som f.eks. Aronofsky og Tarantino tror jeg hovedsageligt vil lave deres "egne" film, hvor de har den fulde kreative kontrol i både skrive-fasen og instruktions-fasen(Aronofsky har dog før været sat i forbindelse med "lignende" projekter, så han er måske ikke helt så usandsynlig som Tarantino). Jeg har svært ved helt præcist at forklare hvad jeg mener, men jeg håber at det giver en form for mening :)
#10 PredatorX 11 år siden