• Helt sikkert! "Star Trek" beviste, at han evner at lave god sci-fi!
    39%
  • Tjo... Jeg er rimelig sikker på, at Disney har valgt den rette mand
    20%
  • Ingen bør lave en ny "Star Wars". Lad serien hvile i fred!
    20%
  • Ved ikke
    8%
  • Nej, det er blasfemisk at hyre en "Star Trek"-mand til at lave "Star Wars"
    7%
  • Nej, jeg havde hellere set en anden instruktør få tjansen
    6%

Stemmer i alt: 2111

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 The Punisher 11 år siden

Jeg ELSKER star wars, glæder mig som en dværg på svampe til den næste i serien.... det kan kun blive fedt!!!!!
Gravatar

#22 Kisbye 11 år siden

Hvis det betyder at han holder nallerne fra Star Trek, så syntes jeg det er fint. Star Wars universet er alligevel ret overfladisk, så det passer han sikkert fint til.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#23 Frederik 11 år siden

Det er fint.

Abrams er en middelmådig instruktør. Jeg ville blive ærgerlig, hvis gode instruktører spildte tid på et projekt, hvor der højst sandsynligt er begrænset kreativ frihed.

Disney og Lucafilm har sikkert et lang indkøbsliste over ting og sager der skal og ikke skal inkluderes i filmen, så de kan pimpe alt muligt merchandise. Det er en stor pengemaskine, og det er jeg glad for at PTA, Aronofsky osv. holder sig langt væk fra.
Gravatar

#24 filmkorn.dk 11 år siden

Star Wars har altid manglet lidt lens flare.

Så hellere at Paul Verhoeven lavede den. Forestil dig en Star Wars-film med nerve. Nice!
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#25 Batsy 11 år siden

Jeg ved det ikke, det kan jo ende med at blive noget skuffende lort eller en god, habil film eller awesome 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#26 David Munch 11 år siden

Jeg stemte "Nej, jeg havde hellere set en anden instruktør få tjansen", men mit reelle svar er nu mere noget i retning af "Helt sikkert! "Star Trek" beviste, at han evner at lave god sci-fi!" .."Men bare ikke Star Trek."
Gravatar

#27 Riqon 11 år siden

En tweet fra Simon Pegg i dag:
"I think JJ Abrams has been approached. #pope."

Den fyr er sjov. :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#28 Batsy 11 år siden

Riqon (27) skrev:
En tweet fra Simon Pegg i dag:
"I think JJ Abrams has been approached. #pope."

Den fyr er sjov. :)

Hahaha, han er awesome :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#29 nwinther 11 år siden

Rape the shit out of that show.

Lucas ødelagde selv fænomenet. Om så Tommy Wiseau himself blev exec. producer kan konceptet ikke blive mere smadret og uværdigt, en Lucas gjorde det.

Så who cares?
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#30 Zytem 11 år siden

Da Lucas har en finger med i spillet, kan jeg ikke sige at ingen bør lave Star Wars. J.J. Abrams er en god sci-fi instruktør, jeg kan bare ikke se ham som manden bag Star Wars. Så på en eller anden måde er jeg sikker på at Disney valgte den rigtige, men alligevel ved jeg ikke.

Skriv ny kommentar: