• Kun hvis jeg er meget træt
    35%
  • Det er vist sket en gang eller to
    20%
  • Det sker indimellem
    15%
  • Det har jeg aldrig prøvet
    11%
  • Kun hvis filmen er virkelig kedelig
    10%
  • Ja, ret tit
    9%

Stemmer i alt: 1493

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 myshkin 14 år siden

Nej, det er aldrig sket. Når en film er dårlig eller bare kedelig nøjes jeg med at blive irriteret og håber på at lortet slutter asap :P
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#12 filmzkim 14 år siden

Det sker ret tit, men det har ikke noget at gøre med filmens kvalitet at gøre, jeg lider bare af teenage-dovenskabs syge.
Gravatar

#13 Kruse 14 år siden

Når jeg er meget trær kan det godt ske at jeg falder i søvn. Det plejer foregå sådan, at mine øjne bliver tungere og tungere, og at jeg så i nogle scener ikke for alle detaljer med. Så trykker jeg filmen på pause, og lukker øjnene et kort øjeblik for at slappe af...og så vågner jeg en time efter og fortsætter med filmen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14 lyspunkt 14 år siden

Jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg har bildt mig selv ind, at jeg sagtens kan følge med i en film eller serie, ved kun at lytte med. Det er vist ikke lykkes endnu uden at en 15-20 minutter af filmen er forsvunden fra min hukommelse
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#15 lasse78 14 år siden

Jeg mindes at blunde til en familie komedie, for senere at vågne og undre mig over at filmen indeholdte hardcore sex scener... TV1000 ftw ;D

http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#16 filmz-ab 14 år siden

Mener ikke, at det er hændt for mig. Det var tæt på under Inland Empire, men ikke fordi jeg var træt, men fordi filmen var gabende kedelig. Men jeg har også nogle film ritualer eller principper (om I vil) når det gælder bestemte situationer. Ved sene biograf forestillinger plejer jeg altid at hvile inden, så jeg netop kan holde mig oppe. Jeg forsøger i det hele taget at være oplagt når jeg vælger at se film, om det så er hjemme eller i biffen. Hvis jeg ikke er det, så kan man ligeså godt droppe det, for jeg hader at se filmen over to gange, eller smågabe under en film pga. træthed.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#17 Åkepool 14 år siden

Kunne både svare "Kun hvis jeg er meget træt" og "Ja, ret tit", for jeg er tit meget træt når jeg går igang med film og er tit faldet i søvn, dog på den måde, at jeg indstiller mig lidt på det og lægger mig længere ned i sofaen.

I biffen har jeg kun oplevet lidt billedeudfald to gange, den ene var da jeg var inde at se "true lies" to dage efter premieren, hvor jeg også havde set den. Og jeg var sgu lidt træt. Det samme var tilfældet, da jeg var til "Jediridderen vender tilbage", da special editionen havde premiere for en del år siden. Der var jeg også træt og så var det jo en film jeg havde set pænt mange gange i forvejen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#18 BN 14 år siden

Jeg har svaret: Det har jeg aldrig prøvet.

Men jeg har svaret ud fra en formodning, om der var tænkt på det at falde i søvn i biografen. Hvis filmkiggeri herhjemme skal medregnes, så HAR jeg af og til prøvet at falde i søvn, men så skyldes det som regel søvnmangel - ikke at filmen er kedelig. (Hvis den er det, slukker jeg for den.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#19 filmz-Is 14 år siden

Det er vist sket en gang eller to. Jeg kan kun huske at have faldet i søvn under The Punisher med Thomas Jane.
Gravatar

#20 HelmerJ 14 år siden

Det tog mig 3-4 forsøg at se den 6. sans.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: