• Kun hvis jeg er meget træt
    35%
  • Det er vist sket en gang eller to
    20%
  • Det sker indimellem
    15%
  • Det har jeg aldrig prøvet
    11%
  • Kun hvis filmen er virkelig kedelig
    10%
  • Ja, ret tit
    9%

Stemmer i alt: 1493

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 fubar 14 år siden

Det er sgu ret standard, at jeg falder i søvn.
Har prøvet det i Bio tilpas mange gange til, at der på et tidspunkt gik "spekulation" i den fra min side, om hvornår det bedst kunne "betale" sig at snuppe en powernap, i forhold til at misse mindst af handlingen.

Efter at have glippet lidt for mange film på den konto, er jeg begyndt at snuppe en tur på sofaen forinden, og køber konsekvent en grande cola til forvisningen.

Smækker jeg en dvd på om eftermiddagen, er det sgu mere reglen end undtagelsen, at jeg må dele den op i 2! Men så er jeg sgu også frisk, og napper nemt 1-2-3 film i streg herefter.

Gravatar

#22 filmz-Bruce 14 år siden

Hvor er muligheden "Kun til lortefilm?"`?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#23 thomas040 14 år siden

Rumrejsen 2001. Faldet i søvn hver gang....
Failure is a zero out.
Gravatar

#24 Lord Beef Jerky 14 år siden

Det hænder... når jeg endelig falder i søvn i film, er det ofte de sidste 5-10 minutter jeg går glip af. Så er det heldigvis meget nemt, at finde frem til stedet jeg nåede til og få slutningen med.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#25 moulder666 14 år siden

"Det er vist sket et par gange." For et år siden havde jeg vist aldrig prøvet det, men min kæreste har det med at falde i søvn, når vi ligger på sofaen, og så er det fandeme svært ikke at tage del i morskaben! :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#26 filmz-Bruce 14 år siden

#23 Det kræver lægevidenskablig vurdering!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#27 davenport 14 år siden

Har gennem mange år haft en idé med at skulle sove til BttF 2. På ingen måde fordi den er ringe, tvært i mod, men fordi det er hyggeligt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#28 Patriarch 14 år siden

Her gik jeg og troede at kun gravide kvinder faldt i søvn til film ;p
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#29 filmz-loke76 14 år siden

Det er altid godt at sove lidt tv
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#30 filmz-Sichlau 14 år siden

Sjovt nok vågner jeg altid når rulleteksterne begynder (... eller når man underbevidst har hørt dvd-menu-soundtracket 10-12 gange).

Skriv ny kommentar: