• Kun hvis jeg er meget træt
    35%
  • Det er vist sket en gang eller to
    20%
  • Det sker indimellem
    15%
  • Det har jeg aldrig prøvet
    11%
  • Kun hvis filmen er virkelig kedelig
    10%
  • Ja, ret tit
    9%

Stemmer i alt: 1493

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 MOVIE1000 14 år siden

det er sket en del gange, når jeg er træt er der intet der kan holde mig vågen, kun sodavand
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 MuManden 14 år siden

"Kun hvis jeg er meget træt"
Altså i biffen og film jeg meget gerne vil se har jeg aldrig nogen problemer med.
Men kan jeg mærke jeg ikke er helt frisk og ikke ved hva jeg skal lave og så sætter en film på jeg har set før, så man ikke skal koncentrere sig så meget, så sker det ret tit :D
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#3 wimmie 14 år siden

"Det er vist sket en gang eller to"

Jeg falder normalt ikke i søvn til en film, med mindre det er med vilje - altså at jeg har noget jeg kender kørende i baggrunden mens jeg får en lur ;)
Jeg falder aldrig i søvn til nye film og da slet ikke i biografen.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4 Riqon 14 år siden

Det forstår jeg slet ikke at man kan. I værste fald slukker jeg filmen og gemmer slutningen til den efterfølgende dag.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#5 AP 14 år siden

hehe nej jeg forstår det heller ikke. Jeg KAN simpelthen ikke falde i søvn, ligegyldigt hvor kedelig en film er. Men hvis jeg stadig synes at en film er dårlig halvejs igennem, så plejer jeg nu også at slukke :-)
Gravatar

#6 HonoDelLoce 14 år siden

aha ! Et trick-spørgsmål !

Jeg falder i søvn til film hver aften, faktisk..

Men er aldrig faldet i søvn til en film, hvor det ikke var med vilje :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 mr gaijin 14 år siden

Jeg er faldet i søvn til film to gange:

"Terminator 3" og Burtons "Planet of the Apes".

Det er også sket flere gange, at jeg har slukket for en film en sen aften og faldet i søvn få minutter efter. Men det er noget andet.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#8 Collateral 14 år siden

"Kun hvis jeg er meget træt" - Har kun været tæt på at falde i søvn i biffen en enkelt gang, fordi jeg var enormt træt, men er aldrig for alvor faldet i søvn i biffen. Med hensyn til andre film er det sket af og til, men jeg skal være virkelig træt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9 gizmomis 14 år siden

Jo det hænder.. er også sket i bio 2-3 gange.. jeg har dog den undskyldning at jeg er kronisk syg og derfor lider af udtrætning og derfor ind imellem er unaturligt træt..
Og så har jeg da også ind imellem brugt film jeg har set mange gange til at falde i søvn på sofaen hvis manden var ude og jeg ventede på at han skulle komme hjem.. sover ikke så godt alene :-)
Gravatar

#10 filmz-Utyske 14 år siden

Det er sket et par enkelte gange i biffen. Den ene gang var vil repremieren af "The Empire Strikes Back", hvor jeg døsede hen et par gange, fordi jeg virkelig var træt, den anden gang var til "Apocalypse Now: Redux", under scenen med franskmændene, fordi den var sindsygt kedelig.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: