-
Loki (Thor, The Avengers)52%
-
Red Skull (Captain America: The First Avenger)13%
-
Mandarinen (Iron Man 3)11%
-
Abomination (The Incredible Hulk)6%
-
Whiplash (Iron Man 2)5%
-
Aldrich Killian (Iron Man 3)4%
-
The Destroyer (Thor)3%
-
Iron Monger (Iron Man)3%
-
Justin Hammer (Iron Man 2)2%
-
General Ross (The Incredible Hulk)1%
Stemmer i alt: 3200
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 [ikke godkendt bruger] 11 år siden
#12 Driver 11 år siden
Fedeste skurk fra The Avengers egne film?
De fedeste skurke fra Marvel er i øvrigt Green Goblin, Doc Ock og Magneto!!!
Mmmh, de gode gamle Sam Raimi og Bryan Singer dage.
#13 Slettet Bruger [1788883895] 11 år siden
"Marvels egne film" er kodeordet.
Skurkene fra X-Men, Spider-Man, Fantastic Four og Punisher, er ikke en del af disse, da de ikke er produceret af Disney/Marvel.
#14 Driver 11 år siden
What kind of bullshit is that.
De er fan-fisme mere, hvad jeg forbinder med Marvel end alle de nævnte i poll'en.
Desuden ruller der da et kæmpestort Marvel logo over skærmen i Spider-Man osv. Muligt, Disney har opkøbt Marvel, men de gode gamle dage med Sony og 20th Century Fox dem holder jeg fast i! Ikke de nye Sony dage med Garfield Spider-Man'en - den var dårlig og skurken var kedelig.
Green Goblin, Doc Ock og Magneto! De leverer tilmed de suverænt fedeste quotes.
#15 Slettet Bruger [1788883895] 11 år siden
Pas på nu, at du ikke sprænger en blodåre i panden, nu når du hidser dig op over en smule information omkring hvordan tingene hænger sammen.
Hvis du vil være skidesur, så ta' det med Fox og Marvel, det er dem, der har fundet på det, ikke mig. :)
#16 Driver 11 år siden
Og tingene hænger fanme skidt sammen i dette tilfælde, det ville jeg lige informere dig om:)
"Misery, Misery, Misery, that's what you've chosen. I offered you friendship and you spat in my face.
You've spun your last web, Spider-Man. If you had not been so selfish, your little girlfriend's death would have been quick and painless, but now that you've really pissed me off, I'm gonna finish her nice and slow. MJ and I, we're gonna have a hell of a time!"
"This is why only fools are heroes - because you never know when some lunatic will come along with a sadistic choice. Let die the woman you love... or suffer the little children? Make your choice, Spider-Man, and see how a hero is rewarded!"
Den slags quotes og Dafoes levering af dem, kan Hiddlestone & Co. bare ikke hamle op med.
#17 Slettet Bruger [1788883895] 11 år siden
Nope, jeg kan bare finde ud af at læse og forstå overskriften. :)
#18 dbbuu 11 år siden
Hvis vi også må tage de andre "Marvel" film med, så ryger min stemme til Magneto, da jeg synes Ian McKellen spiller en super fantastisk Magneto!
Hvis Green Goblin eller Venom var spillet lige så godt, så havde de måske fået en stemme i stedet, da jeg overordnet set nok bredre kan lide dem, men brød mig ikke om den i filmende.
#19 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Tak
#20 Høegh 11 år siden
Men det er selvfølgelig også lettere sagt end gjort.