• Loki (Thor, The Avengers)
    52%
  • Red Skull (Captain America: The First Avenger)
    13%
  • Mandarinen (Iron Man 3)
    11%
  • Abomination (The Incredible Hulk)
    6%
  • Whiplash (Iron Man 2)
    5%
  • Aldrich Killian (Iron Man 3)
    4%
  • The Destroyer (Thor)
    3%
  • Iron Monger (Iron Man)
    3%
  • Justin Hammer (Iron Man 2)
    2%
  • General Ross (The Incredible Hulk)
    1%

Stemmer i alt: 3200

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Zombi 11 år siden

BN (40) skrev:
Er de fleste Marvel-skurke ikke ret slanke?

Jeg tror jeg døde af grin... nej vent det gjorde jeg ikke alligevel.
Gravatar

#42 Ericmase 11 år siden

Allerede Jokeren og Bane er bedre end dem alle, men ellers bliver det Loki herfra.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#43 Yellow-TV 11 år siden

Ericmase (42) skrev:
Allerede Jokeren og Bane er bedre end dem alle, men ellers bliver det Loki herfra.
Kender du ikke forskel på DC og Marvel?
Gravatar

#44 rbh 11 år siden

Eric "magneto" fra X-men er helt vild.
Gravatar

#45 Yellow-TV 11 år siden

the_paki_don (21) skrev:
The Joker!

:P
Hvordan er en smiley, spoiler??
Gravatar

#46 Yellow-TV 11 år siden

Jeg tror de mener Marvel Cinematic Universe (Prøv næste gang at være korrekte, vil I?(Har ikke fået bedskeden()
Gravatar

#47 Alex- 11 år siden

Loki hands down, Whiplash på andenpladsen, ingen tredje.

Problemet med tegneseriefilmatiseringer som jeg ser det er, at 'verden' ikke er klar til hvordan de egentlig bør være. Både DC og Marvel er langt mere flippede, især Marvel som er PROPPET med urealistiske elementer som eksempelvis magi. Det er kun i X-Men at det nogenlunde lykkes at bringe det til storskærmen.
Bare se de mest succesfulde film, Raimis Spiderman, Ironman og Batman. Det hele er teknologi og skurkene er realistiske. Eksempelvis Green Goblin er ikke i et fjollet kostume men har istedet en avanceret dragt på.
Det er egentlig takket være Thor-filmen at vi endelig kan få de mere 'pjattede' karaktere med. Uden Thor-filmen havde vi ikke aliens i The Avengers og det ville være vildt absurd hvis ballet blev åbnet af Extremis i Ironman 3.
Udfaldet var skidt, men det at vi endelig får mere mutation i form af The Lizard var også et stort skridt.
Når Guardians of the Galaxy kommer tror jeg at vi endelig for alvor får set den mere 'funky' del af tegneserie universerne. :-)
Vil mene at det er den største årsag til at feltet er lidt sløvt.
Gravatar

#48 BN 11 år siden

Zombi (41) skrev:
Jeg tror jeg døde af grin... nej vent det gjorde jeg ikke alligevel.

Oh, I see, det er åbenbart uhyre vigtigt at påpege, at man synes, at en lille fjollet bemærkning IKKE er morsom ... sådan på skolebørn-stadiet hvor man forsøger at holde hinanden nede med replikker om, at "Du er da ikke sjov." eller "Du er da ikke god til det.", fremsagt fordi man mener, at man selv har facit til de "rigtigt sjove" bemærkninger.

For alle herinde på Filmz.dk fyrer da helt klart kun fjollede replikker af topkomik-standard af hele tiden! :-/

Jeg er da ligeglad med, om andre fandt det morsomt eller ej. Jeg var bare fjollet/pjattet et øjeblik .... og er næppe den eneste der engang imellem er dét.

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#49 Hr. Nielsen 11 år siden

#48 Ej, nu er du da fjollet at høre på!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#50 Alex- 11 år siden

BN (40) skrev:
Er de fleste Marvel-skurke ikke ret slanke?

Nu må du ikke glemme The Blob. ;)
http://goo.gl/98zwk

Skriv ny kommentar: