• Loki (Thor, The Avengers)
    52%
  • Red Skull (Captain America: The First Avenger)
    13%
  • Mandarinen (Iron Man 3)
    11%
  • Abomination (The Incredible Hulk)
    6%
  • Whiplash (Iron Man 2)
    5%
  • Aldrich Killian (Iron Man 3)
    4%
  • The Destroyer (Thor)
    3%
  • Iron Monger (Iron Man)
    3%
  • Justin Hammer (Iron Man 2)
    2%
  • General Ross (The Incredible Hulk)
    1%

Stemmer i alt: 3200

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 the_paki_don 11 år siden

The Joker!

:P
Gravatar

#22 Shadow_Dude 11 år siden

At Justin Hammer ligger i bunden forstår jeg virkelig ikke, jeg synes at Sam Rockwell gjorde det herligt i den rolle.. At Tom Hiddleston's Loke ligger øverst er tilgengæld fuldt fortjent..
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#23 Zombi 11 år siden

Hvis jeg skal være ærlig har ingen af skurkene på listen gjort det store indtryk. De har for de meste været ret kedelige, typiske skurke; Der er ikke så meget mere ved dem end at de er onde.

Skurkene i Marvel filmene formår lige akkurat at gøre det de skal og så ikke mere end det. De er tilstede så helten har noget han kan kæmpe i mod, men de virker aldrig mere nuanceret end det, hvis du spørger mig.

Det er et punkt jeg vil rose Nolans bat trilogi for, selvom den heller ikke er helt vellykket, da både Bane og Joker er mindst ligeså interessante som Batman. At der så er nogle andre dele der ikke er helt så godt ekseveret i TDK er en anden sag, men skurkene holder i de to sidste bat film.
Gravatar

#24 Riqon 11 år siden

Egentlig en lidt kedelig liste. Det er åbenbart vanskeligt at lave interessante skurke.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#25 Riqon 11 år siden

Men hvis vi tager Sony's film med, så ville Doc Ock vinde for mit vedkommende.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#26 Høegh 11 år siden

Riqon (25) skrev:
Men hvis vi tager Sony's film med

Hvad med Fox's ?

Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#27 Kyllingebenet 11 år siden

Synes faktisk at Frost fra Blade er en mega fed skurk.
Mental striptease..
Gravatar

#28 qel-droma 11 år siden

Ja, det var ikke en svær afstemning. Loki, Loki, Loki og atter Loki. Man ved at han ikke er ude efter noget godt men du er i tvivl om hans endelige motiver næsten frem til slutningen af Thor. I Avengers har han dog ikke meget at arbejde med. Håber at TDW giver ham god plads som til at overraske ligeså positivt som han gjorde i den første film om Thor.

Er i øvrigt også ganske tilfreds med Ben Kingsley som the Mandarin.

Zombi (23) skrev:
Hvis jeg skal være ærlig har ingen af skurkene på listen gjort det store indtryk. De har for de meste været ret kedelige, typiske skurke; Der er ikke så meget mere ved dem end at de er onde.

Skurkene i Marvel filmene formår lige akkurat at gøre det de skal og så ikke mere end det. De er tilstede så helten har noget han kan kæmpe i mod, men de virker aldrig mere nuanceret end det, hvis du spørger mig.

Det er et punkt jeg vil rose Nolans bat trilogi for, selvom den heller ikke er helt vellykket, da både Bane og Joker er mindst ligeså interessante som Batman. At der så er nogle andre dele der ikke er helt så godt ekseveret i TDK er en anden sag, men skurkene holder i de to sidste bat film.

Helt enig med undtagelse af den pt. åbenlyse vinder af afstemingen. I min optik er Loki fuldt på højde med de bedste skurke indenfor genren som helhed. Men det skal bestemt ikke tage fra din pointe. Mange af filmene fejler jo også (men ikke kun fordi) at de ikke rigtig giver sig tid til at dykke ned i sine skurke - og så er marvel jo i øvrigt kendt for deres discount tilgang til hvordan man caster til de forskellige roller (en hvis hr. Downey Jr. undtaget, naturligvis).
Are you not entertained!?!
Gravatar

#29 qel-droma 11 år siden

Kyllingebenet (27) skrev:
Synes faktisk at Frost fra Blade er en mega fed skurk.

Ja, man er tilbøjelig til at sige at han en af de få positive ting man kan nævne i den film.
Are you not entertained!?!
Gravatar

#30 Kyllingebenet 11 år siden

qel-droma (29) skrev:
Ja, man er tilbøjelig til at sige at han en af de få positive ting man kan nævne i den film.

Der er jeg dog ikke enig. Jeg synes bestemt at Wesley Snipes gjorde det godt som Blade, og atmosfæren i filmen er også vellykket. En anden ting som Blade skal have ros for, er (jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det) stilen som filmen benytter sig af - som The Matrix "røvede" og fik så meget ros for.
Mental striptease..

Skriv ny kommentar: