-
Loki (Thor, The Avengers)52%
-
Red Skull (Captain America: The First Avenger)13%
-
Mandarinen (Iron Man 3)11%
-
Abomination (The Incredible Hulk)6%
-
Whiplash (Iron Man 2)5%
-
Aldrich Killian (Iron Man 3)4%
-
The Destroyer (Thor)3%
-
Iron Monger (Iron Man)3%
-
Justin Hammer (Iron Man 2)2%
-
General Ross (The Incredible Hulk)1%
Stemmer i alt: 3200
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Det er fordi The Don lider af det sjældne hemmeligt-humør-syndrom. Det er alm kend for alle undt. dig.
#52 BN 11 år siden
Ja, det er et forstyrrende gen hos mig! Har overvejet at save mit hoved og min venstre fod af og lade dem bytte placering. Hvis mit hoved vendes, så øjnene stadig sidder højere end munden, skulle der være en chance for, at jeg ikke kan se, hvad min hånd skriver på computer-tastaturet ... dette burde reducere antallet at fjollede skriverier - eller forøge dem. Alternativt kunne jeg bede min kone kaste et afrikansk kriger-spyd i ryggen på mig og sætte ild til mit hår, hver gang hun ser mig skrive noget fjollet her i forummet.
Seriøsitet fremfor alt.
#53 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#54 st0rm 11 år siden
#55 Driver 11 år siden
Weaving gør det godt og Cap. American er en god film.
Jeg stemmer sgu også på ham nu, selvom Goblin, Doc Ock og Magneto er bedre.
#56 Alex- 11 år siden
Men somsagt er denne afstemning kun til skurke der har forbindelse til The Avengers-gruppen.
Jeg var lidt negativ over Hugo Weavings udgave af Red Skull. Ved ikke om det var hans forsøg på en tysk accent der bare ikke fungerede, men det er forhåbentlig ikke det sidste vi har set til Red Skull og forhåbentlig heller ikke sidste gang at det bliver Weaving. Har et håb om at han kan gøre det bedre second time around, hvis det altså sker.
#57 S.S 11 år siden
#58 [ikke godkendt bruger] 11 år siden
#59 Tang 11 år siden
Ben Kingsleys karakter der hedder Trevor Slattery, er bare en skuespiller og ikke filmens skurk.
Stemte Iron Monger.
(spoiler-advarsel indsat af admin)
#60 Kyllingebenet 11 år siden