• Loki (Thor, The Avengers)
    52%
  • Red Skull (Captain America: The First Avenger)
    13%
  • Mandarinen (Iron Man 3)
    11%
  • Abomination (The Incredible Hulk)
    6%
  • Whiplash (Iron Man 2)
    5%
  • Aldrich Killian (Iron Man 3)
    4%
  • The Destroyer (Thor)
    3%
  • Iron Monger (Iron Man)
    3%
  • Justin Hammer (Iron Man 2)
    2%
  • General Ross (The Incredible Hulk)
    1%

Stemmer i alt: 3200

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 Alex- 11 år siden

Eftersom filmen er meget ny er der stor sandsynlighed for at ikke alle har set den. Brug lige Spoiler tekstformateringen næste gang (se under post-bosken). Andet er komplet respektløst.
Gravatar

#62 the_paki_don 11 år siden

Jeg synes, at Tang er rimelig cool. Fuldstændig ligeglad med, om han bliver anset for at være en kæmpestor idiot. Et eller andet sted gad jeg godt at have den indre ro, der gør, at man er okay med sådan noget.

Jeg er bare lidt for meget en samfundspleaser. Ja, jeg kan bare ikke lide at være en idiot.

Pinligt! :)
Gravatar

#63 SublimeKen 11 år siden

Det har intet med indre ro at gøre! Indre ro er mellemtingen mellem samfundspleaser og være ligeglad!!

Jeg har rigtig nemt ved at være ligelgad og et svin overfor andre, men det er bestemt ikke pga indre ro jeg har det!
Gravatar

#64 the_paki_don 11 år siden

Følgerne af at onanere mens man ser på Teletubbies:

SublimeKen skrev:
Det har intet med indre ro at gøre! Indre ro er mellemtingen mellem samfundspleaser og være ligeglad!!

Jeg har rigtig nemt ved at være ligelgad og et svin overfor andre, men det er bestemt ikke pga indre ro jeg har det!

Følgerne af at onanere mens man ikke har noget som helst med Teletubbies at gøre:

SublimeKen skrev:
Ej, for helvede, det må I undskylde, gutter!

Jeg tænkte mig ikke om og selvfølgelig har du ret, AlexMilo. Jeg har bare lige været lidt stresset for tiden og ville lige hurtigt komme med mit besyv og tænkte ikke over, at jeg måske kom til at ødelægge oplevelsen af Iron Man 3 for andre personer i dette forum!

Jeg giver en kvajebajer! :D

Morale of the story:

STFU ;)
Gravatar

#65 SublimeKen 11 år siden

What?

Hvordan har JEG ødelagt noget for nogen? Din rettelse giver ingen mening... Det virker som om du projektere din situation over på min. Er du sikker på at Teletubbies ikke kørte på DVD'en mens din højre hånd kørte på rutinen og din venstre skrev den besked der?

Gravatar

#66 the_paki_don 11 år siden

Jeg gør aldrig noget som helst andet, mens jeg onanerer. Det er ganske enkelt respektløst overfor den ædle meditationskunst. Jo, at se på damer, mens jeg gør det, men det er fordi, jeg tager "den nemme løsning" og ikke bruger fantasien så ofte, men at skrive på et forum, MENS jeg onanerer og så samtidig skulle gøre det til et audio visuelt medie?

Du giver mig lidt for meget multitasking credit.

Men hvis du ikke kan forstå, hvorfor din kommentar er blevet dækket til af en spoiler og du så ikke engang kan komme med en undskyldning, så behøver vi sgu ikke Yellow-TV. Så klarer du det sublimt selv...
Gravatar

#67 SublimeKen 11 år siden

Min kommentar er ikke blevet dækket til af en spoiler? Tror du bytter rundt på nogle personer her :P Det var primært DET jeg ikke kunne forstå og derfor din rettelse ingen mening gav!

Måske var det fordi at jeg skrev at jeg intet problem havde med at være et svin overfor andre? Bare fordi jeg ingen kvaler har med det, betyder det ikke jeg gør det. Jeg har hvad nogen måske ville kalde en lille smule selvkontrol og respekt for andre mennesker... Jeg er bare dejlig anarkistisk nok til at jeg sagtens kunne skide på andre mennesker hvis jeg ville, men det vil jeg ikke så....

Min pointe er at der ikke er andet end min egen kontrol og lyst som holder mig tilbage... Og hvis jeg fik lyst til det og handlede ud fra det, å var det bestemt ikke fordi at jeg havde mere indre ro på det tidspunkt, nærmere omvendt... Indre ro(Og selvfølgelig empati) afholder mig fra at gøre det ;)
Gravatar

#68 SublimeKen 11 år siden

Med andre ord... Jeg er IKKE Tang! Skrev kun at JEG intet problem havde med at være et svin for at pointere at det intet havde med indre ro at gøre.

Jeg forstår at din besked var sarkastisk men ville pointere det alligevel fordi der seriøst er nogle mennesker der ude der tror at hvis man er 100 % ligeglad så har man automatisk indre ro, hvilket overhovedet ikke er tilfældet!
Gravatar

#69 Riqon 11 år siden

the_paki_don (62) skrev:
Pinligt! :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#70 the_paki_don 11 år siden

Så skylder jeg kraftedme en kvajebajer! :D :D :D

HAHAHAHAAAAA

Ja, jeg og Riqon quoter det helt fint.

Hvad der er sket er, at jeg først gik efter "Tang", fordi han havde spoilet filmen for nogen og så forsvarede du ham, som jeg opfattede, som et svar fra "Tang"...

Kunne det ikke være ubeskriveligt fedt, hvis jeg lige kunne finde ud af at tjekke, hvem der skriver hvad og hvornår i et forum?

Det minder mig om dengang, jeg blev ved med at skrive #62, når jeg mente #63 og så videre...

Jeg kunne bare ikke forstå dit forsvar af ham, men du var vist også sarkastisk, som jeg plejer at være? Bare... lidt bedre til at rette dit skyts, hvor det skal være? :)

Skriv ny kommentar: