-
"Ringenes Herre"37%
-
"Star Wars Original Trilogy"26%
-
"Indiana Jones"11%
-
"The Godfather"11%
-
"The Matrix"6%
-
Anden trilogi4%
-
"X-Men"3%
-
"Pusher"1%
-
"Mission Impossible"1%
Stemmer i alt: 1149
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-Don L@ng 18 år siden
Historien skal vel hænge sammen ikke??? Altså det skal forstås som en lang film som er delt op?
Så kan jeg bare ikke se, at Indy sku være en trilogi?
#42 jessup 18 år siden
#43 filmz-Kadann 18 år siden
En trilogi er jo bare tre film der er i serie med hinanden og hvor der kun er produceret de tre film. Om den serie så er knyttet sammen af en fælles hovedperson, er én lang historie eller blot er tre film der omhandler samme emne, er sådan set ligegyldigt.
Var der kun tre film i Alien-serien, ville det også være en trilogi, det samme med Nightmare on Elm Street, James Bond, Planet of the Apes o.s.v.
Nå ja, så skal de selvfølgelig være lavet som en serie. Der er jo f.eks. tre Bond-film som ikke er en del af serien og som i øvrigt ikke er en del af noget som helst, ligesom der findes adskellige historier som behandler den samme historie, uden at være i serie med hinanden, f.eks. Body Snatcher-filmene.
#44 filmz-Bruce 18 år siden
#45 filmz-Kadann 18 år siden
Der er så nogle af de trilogier som er lidt tvivlsomme. :) AvP er jo ikke direkte i serie med de to Predatorfilm, i følge Anderson selv.
#46 filmz-Daedalos 18 år siden
Indy, Star Wars og LOTR close behind..
How much does life weigh?
#47 enfilmnørd 18 år siden
Kan stadig ikke stemme i denne poll, for mange gode
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#48 lagoni 18 år siden
#49 silentbob 18 år siden
Faktisk har jeg aldrig rigtigt forstået hvorfor Godfather 3 er så udskældt, selvom den måske ikke lige når højderne fra de første 2 er det dog stadigt en rigtigt god fil IMHO.
Men nu er det jo heldigvis snart sommerferie, og et af mine ferieritualer er netop Godfather trilogien.
Find en kvalitetsgrillbar nær dig !
#50 filmz-Scarface 18 år siden