• "Ringenes Herre"
    37%
  • "Star Wars Original Trilogy"
    26%
  • "Indiana Jones"
    11%
  • "The Godfather"
    11%
  • "The Matrix"
    6%
  • Anden trilogi
    4%
  • "X-Men"
    3%
  • "Pusher"
    1%
  • "Mission Impossible"
    1%

Stemmer i alt: 1149

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 BN 18 år siden

"Ringenes Herre", helt klart.

Hvis jeg skulle lave en top 3, ville 'Star Wars Episode I-III' indtage andenpladsen og "Star Wars Episode IV-VI' tredjepladsen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12 filmz-Kaffekongen 18 år siden

HVOR FANDEN ER DOLLARS-TRILOGIEN ???? hvorfor er verdens bedste western trilogi ikke med? er det fordi den ikke er fra hollywood ? typisk filmz !
----------------------------------------
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
Gravatar

#13 mimic 18 år siden

Den røg på anden trilogi, som er den nye star wars trilogi med indianna jones lige bag efter.
Gravatar

#14 filmz-The Omen 18 år siden

Gå nu hjem med jeres Lord of the Rings. Fatter stadig ikke hvad der fanger folk så meget i de film. De ganske ok, men jeg vil aldrig komme til at bruge ordet fantastisk omkring de film. Aldrig har jeg kedet mig så meget som da jeg så Return of the King.

Næh, Star Wars Triologien vil altid være den bedste. (Her undlader jeg selvfølgelig at nævne de tre nyeste)
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#15 filmz-unlimited 18 år siden

Den lå meget mellem The Godfather, Ringenes Herre og The Matrix. Jeg valgte dog Ringenes Herre, da jeg synes den er lavet så fantastisk flot og er med nogle utrolig gode skuespillere i hovedrollerne.
The Godfather kommer på 2. pladsen, og grunden til at den ikke vinder, er at jeg ikke synes at 3'eren i trilogien lever helt op til de to første.
Og på 3. pladsen kommer så selvfølgelig The Matrix, da der med denne trilogi er skabt et helt unikt univers, der er indviklet, men alligevel ikke mere end at man sagtens kan forstå det hele.
Gravatar

#16 filmz-michaell 18 år siden

1. Back To Future
2. Indiana Jones
3. Star Wars
4. Ringenes Herre
5. The Godfather (får en femteplads af samme grund som #15)
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#17 Slettet Bruger [1825146696] 18 år siden

Ringenes Herre! De bedste film nogensinde.
Dog manglede Back to the Future på listen, selvom jeg alligevel ville have stemt Ringenes Herre! :-)
Gravatar

#18 mimic 18 år siden

14, enig, men det jo stadig en smagssag, kedet mig faktisk gevaldigt igennem hver eneste af de film i bio, og ja jeg ku havde undværet at se dem alle i bio, men lidt svært da min handelsskole på det tidspunkt og resten af verden synes det var verdens bedste film og pow så skulle alle ind og se dem. Ja skide flotte film men det sku ik nok. Og faktisk de eneste film specielt return of the king slutningen hvor jeg kedet mig under action scener :(
Gravatar

#19 filmz-Is 18 år siden

The Godfather ...............................

Verdens bedste trilogi

Gravatar

#20 MikkelHJ 18 år siden

Det var godt nok en svær poll, men jeg endte med at vælge den kære piskesmældende arkæolog, hvis navn er kraftigt inspireret af en vis Nevada Smith. Jeg savner dog også Back To The Future på listen. Den kunne jo meget passende have erstattet Mission: Improbable, hvis berettigelse på enhver liste med ordet bedste eller et tilsvarende positivt superlativ i overskriften er stærkt diskutabel.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.

Skriv ny kommentar: