• "Ringenes Herre"
    37%
  • "Star Wars Original Trilogy"
    26%
  • "Indiana Jones"
    11%
  • "The Godfather"
    11%
  • "The Matrix"
    6%
  • Anden trilogi
    4%
  • "X-Men"
    3%
  • "Pusher"
    1%
  • "Mission Impossible"
    1%

Stemmer i alt: 1149

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-jonasgr 18 år siden

Ikke en så svær beslutning. The Godfather er en sværvægter blandt alle disse trilogier. Det er dog ikke ensbetydende med, at de andre er dårlige film. Der er bare så meget stemning, godt skuespil, dramatik and you name it.

Er dog også ret vild med Matrix universet, men der er det alene historien der virkelig fanger mig.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#32 MouseMickey 18 år siden

Synes godt nok denne poll er svær... Holder rigtig meget af både Star Wars, Ringenes Herre og The Godfather.. stemte derfor bare på Star Wars...

Kan også Rigtig godt lide den første del af Matrix triologien de sidste to dele ser jeg dog ikke som så meget andet end god underholdning....
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#33 filmz-maxhh 18 år siden

Indy... med Godfather på en tæt andenplads... Star Wars er da meget geil, men trods alt ikke den store historie eller skuespiller-kunst, og LOTR ér da bestemt en sjov eventyr-serie, men uden den humor, spænding og historie der er i Indy-serien...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#34 filmz-Don Drift 18 år siden

Havde Back To The Future været der, havde jeg stemt den med det samme, men det blev Godfather istedet..
"Sideways, all days!"
Gravatar

#35 filmz-Antaeus 18 år siden

Fedeste trilogier - De to øverste overgår alt andet med flere længder selv om 3-7 også er fantastiske.

1. Star Wars ep. 4-6
2. Lord of the Rings
3. Star Wars ep. 1-3
4. Indiana Jones
5. Die Hard
6. Terminator
7. Matrix
Antaeus
Gravatar

#36 jessup 18 år siden

Det siger ligesom sig selv du ikke har set The Godfather trio- du bør chekke dem ud.
This is just until June
Gravatar

#37 filmz-Sjovhat 18 år siden

den første matrix var fed, de to andre stank, hvis de alle havde være af samme kvalitet som den 1. hvade jeg helt klart stemt Matrix, men det blev LOTR
Gravatar

#38 chuck 18 år siden

Jeg er sofavælger, for jeg kan ikke beslutte mig. Både Godfather, LOTR, Indiana Jones og Star Wars er for godt til at være sandt.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#39 jessup 18 år siden

Men du ved godt at du synes at Godfather er bedst - du skal ikke være genert.
This is just until June
Gravatar

#40 Guts 18 år siden

Helt sikkert Back to the Future trilogien....!
Ingen tvivl!!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: