• "Ringenes Herre"
    37%
  • "Star Wars Original Trilogy"
    26%
  • "Indiana Jones"
    11%
  • "The Godfather"
    11%
  • "The Matrix"
    6%
  • Anden trilogi
    4%
  • "X-Men"
    3%
  • "Pusher"
    1%
  • "Mission Impossible"
    1%

Stemmer i alt: 1149

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 filmz-Narniabæver 18 år siden

Der er tre film indtil nu #67
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#72 filmz-Bruce 18 år siden

#69 Der er meget sandhed i en 69'er! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#73 dolphinfriendly 18 år siden

#71 Okki - troede faktisk kun der var en, det viser blot mit kendskab til tegnefilm :)

Gravatar

#74 filmz-kaotmus 18 år siden

Baz Luhrmans Red Curtain trilogi (Moulin Rouge!, Romeo+Juliet, Strictly Ballroom) foran Von Triers E trilogi
Gravatar

#75 mr gaijin 18 år siden

Kald mig blot kedelig, men Kieslowskis "Tre Farver" giver mig mere tankestof, vækker flere følelser, og er visuelt mere interessant end de nævnte trilogier. Men den er ikke fed. Jeg forstår nu heller ikke helt, hvad der menes med fedt? Hvis vi taler om fed forstået fra et camp-aspekt, et overdrevent stiliseret Tarantino-fed, så tager Leone nok alle medaljerne. Så det må blive "anden trilogi". "Godfather" er ellers ikke et dårligt bud, og "LOTR" og "Indy" er nu heller ikke at kimse af. Jeg har ikke haft lejlighed til at se den sidste "Pusher", men den skulle eftersigende ikke score mange point på den "fed"-æstetiske skala.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#76 thomas040 18 år siden

Anden: Back To The Future....

aldrig er nogle film i en trilogi forbundet så tæt, som de 3 film i tilbage til fremtiden.... jeg mener... for helvede... i to'eren tager de tilbage i etteren.... og i treeren har tingene i det gode gamle vesten konsekvenser for 2'eren...

det er jo en syg trilogi!
Failure is a zero out.
Gravatar

#77 filmz-ataris 18 år siden

#75 - Helt enig, Kieslowski's farvetrilogi er et mesterværk. Den fungerer på så mange planer, inklusiv det visuelle. Tag f.eks. den scene i Blå, hvor man kan se doktoren i Juliette's øje: http://img217.imageshack.us/my.php?image=bleu21qe.... . Jeg synes, det er en helt fantastisk scene :)

Men den er ikke fed.

God pointe. I #7 skrev jeg nu også mere ud fra min mening om "bedste trilogi" end "fedeste trilogi". Jeg synes dog stadig den fortjener en plads frem for M:I
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#78 mr gaijin 18 år siden

Jeg synes dog stadig den fortjener en plads frem for M:I

Det gør den helt sikkert :)
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: