• Helst i 2D
    47%
  • Det går jeg ikke op i
    31%
  • Helst i 3D
    22%

Stemmer i alt: 1444

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Ericmase 14 år siden

Jeg foretrækker at se film i 3D hvis man kan (altså kun hvis den ser god ud at i 3D for). :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#12 Ericmase 14 år siden

#2 Det kunne vlre sygt at se "2012" i 3D! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13 Tommy Kristensen 14 år siden

#10: Men hvis du nu kunne vælge at få filmene digitale - ville du så stadig foretrække 3D frem for 2D. Jeg synes det til tider kan være slemt forstyrrende. Ikke så meget ved animerede film, eller film hvor man har megen kontrol over omgivelserne - men ved helt alm. film

"Journey To The Centre of the Earth" er et glimrende eksempel på at alm. scener ser mystiske ud. Synes at dybdeskarpheden bliver helt fucked til tider - man kan godt se at enkelte elementer springer frem, men omgivelser, baggrunder mm. Ser bare vildt mærkelig ud. De reagerer ikke sådan som øjet normalt ser dem.

Pixar 3D - Yes... Woody Allen og Soderbergh 3D - Hell No...
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg siger som #2 og har derfor ikke svaret. Hvis filmen er lavet til 3D, foretrækker jeg at se den sådan. Jeg vil helst se intruktørens vision af filmen... sådan som den er ment til at blive set.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 filmz-Bruce 14 år siden

#10 Enig i at 35mm film analogt afspillet kontra digital er der en verden til forskel. Men overført til og afspillet digitalt så er der vel ingen forskel, eller behøver at være forskel? :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16 Collateral 14 år siden

Jeg kan på ingen måde sige at jeg foretrækker 3D da jeg ikke har prøvet det med en fuld længde film. Dog kan jeg heller ikke sige at jeg "foretrækker" 2D, da visse filmtitler formentlig ikke tager skade af 3D.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg kræver flere svarmuligheder i denne poll!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 Michael Andersen 14 år siden

#13 Det kommer an på hvordan de er lavet. Ja, "Journey To The Centre of the Earth" er noget tivoli-crap at se på og hører hjemme i Legoland eller sådan, men live-action-scenerne i "G-Force" ser virkelig imponerende ud (på samme niveau som set i animationsfilm), fordi de er lavet til at passe den måde vi ser på. I nogle film vil det nok lige meget om det er 2D eller 3D, men når filmfolkene har tænkt over hvordan øjnene ser osv. vil jeg foretrække 3D, fordi jeg synes det er fascinerende at kigge ud af det store "vindue" og se den ekstra verden, som god 3D åbner op for.

#15 Ja på samme måde som der er forskel på stereo- og mono-lyd. Selve kvaliteten kan være den samme, men den ekstra dimension, som stereo har i forhold til mono, kan berige oplevelsen :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#19 kasperfmn 14 år siden

Jeg får ondt i øjnene af 3D film, så det er ikke noget jeg bryder mig specielt meget om.
Gravatar

#20 Michael Andersen 14 år siden

#19 Hvilke film har du set i 3D?
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: