• Helst i 2D
    47%
  • Det går jeg ikke op i
    31%
  • Helst i 3D
    22%

Stemmer i alt: 1444

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 astor 14 år siden

Jeg har set Monsters vs Aliens i 3D, og det var nok for mig. Jeg fik en hamrende hovedpine, og som #29 tog jeg mange ganger brillerne af, for at give øjnerne tid til at slappe lidt af. Jeg syns også at når filmen var i 3D, så sat jeg hele tiden og fokuserede på dét. "kommer det snart en god 3D effekt?" "hmm, hvorfor ser det hele så mækeligt ud nu?" "shit, jeg får vondt i hovedet af dette." "de er ret irriterende disse briller" "wow, det var lidt cool!". Alt dette tager bort fokus fra hvad filmen faktisk handler om. For tåbelige film som Journey To The Centre of the Earth er det fint nok, for der er det ingen story man kan misse. Måske Avatar er det samme, en film uden story som kun er der for at vise hvor fint det er med 3D? For mig er storyen det vigtigste, og om filmer fremover vil ofre noget story for at vise 3D, så er det et stort tab. Nu kan vi jo ikke undgå at tale om Avatar når det gælder 3D, og jeg vil ikke blive overrasket om mange vil sige at den er den bedste film evah kun baseret på de visuelle effekter....desværre.
Sorry, Quaid. Your whole life is just a dream...
Gravatar

#32 Michael Andersen 14 år siden

#31 Jeg fik også hovedpine af "Bolt". Det er meget naturligt at man får det 1. gang, fordi man lige skal vænne sig til det - som når man har fået ny styrke i sine briller (dem der har prøvet det, ved hvordan det er det) - men jeg har ikke haft det siden og nyder filmene, undtagen de tåbelige som "Journey To The Centre of the Earth" ;)

For tåbelige film som Journey To The Centre of the Earth er det fint nok, for der er det ingen story man kan misse.

Det er der 3D er værst. Hvorfor holde fast i at 3D skal være en gimmick, når andre og mere ambitiøse film (som f.eks. "Coraline" og "Avatar") bruger det til at inddrage tilskueren i filmens verden, i stedet for at bruge det som en undskyldning for manglende story som i "Journey To The Centre of the Earth"?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#33 bjerh 14 år siden

2d... helt klart. Jeg kan ikke se 3d, så jeg har ikke synderligt meget lyst til at betale 80+ for en biografbillet... :S
Gravatar

#34 Ericmase 14 år siden

chronaden (21) skrev:
Skal i ind og se Avatar i 2D eller 3D ?

Skal se den i 3D på næste fredag {altså i Imperial}! :D Det andet virker ikke. :/
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#35 HelmerJ 14 år siden

Stemte blankt, fordi jeg ikke ved det endnu.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#36 iceage 14 år siden

Stemte nej for tror ikke på man gider se 3D hele tiden hvis man kunne, men det er jo smag og behag, men tror på at avatar nok skal holde og glæder mig til at se den.
iceage
Gravatar

#37 kasperfmn 14 år siden

#20 Kun én indtil videre, men det var tortur nok. Monsters mod Aliens.
Gravatar

#38 Michael Andersen 14 år siden

#37 Se #32.
Gravatar

#39 Michael Andersen 14 år siden

Her kl. 18.30 viser DK4 (og på livestream) et filmprogram om 3D, hvor de også har været forbi Klovborg og har talt med min chef :)

http://www.dk4.dk/?p=plug-program-list&time=20...
Gravatar

#40 Collateral 14 år siden

Skal se Avatar i 3D d. 27 i Klovborg tror jeg. Er det en god biograf? Har aldrig været der før.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: