• Det er sket, men det er yderst sjældent
    30%
  • Det hænder, men ikke tit
    23%
  • Nej, men jeg har været tæt på
    20%
  • Nu og da
    13%
  • Aldrig!
    7%
  • Ja, ofte
    6%
  • Evig og altid
    2%

Stemmer i alt: 1355

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 the_paki_don 15 år siden

Jeg må sige, at jeg er både overrasket, men også glad for, at der er så stor ærlighed om følelserne her. For de af jer, der indrømmer at have fældet tårer til en Bay-film: Det er sgu modigt! Og jeg joiner jer. Blev også ramt af den scene! ;)

Det hænder, men ikke tit.

Terminator 2 fik mig også (blev drillet af mine storebrødre)

Titanic

In America brast jeg i gråd. 3 ord "Let Frankie go" eller noget i den dur. Så den på DVD alene.

Gone Baby Gone sad jeg i biografen og brast i gråd ligeså. Blev så også en voldsomt stor fan af Casey Affleck efter den film, selvom det ikke kun var ham, der gjorde den film tudeværdig.

Phantom of the Opera var jeg også lidt ked af det.

Gladiator

Braveheart

Pursuit of Happyness

Der er sgu alligevel en del...

Nu hvor vi er ved at få åbnet op, så fik jeg også tårer i øjnene, når jeg så Taylor Hayes i Glamour blive dumpet af Ridge til fordel for Brooke. Oh, I got SOAP in my eyes... SOAP OPERA!

Og vil så lige sige, at der er en del, der glemmer Løvernes Konge. Puh, det var hårdt.

Nå men, tak for gratis terapi!
Gravatar

#32 MOVIE1000 15 år siden

når jah kom lige i tanke om en til af #31 Terminator 2
Der hvor Arnold dør
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#33 Skeloboy 15 år siden

#23 - tjo...så mener jeg sgu nok bare tårer:)...sidder ikke og hulker og snøfter
Gravatar

#34 vapor 15 år siden

Oftest er det når to nære venner gør noget for hinanden eller viser følelser der får mine øjne til at blive lidt våde. Så jeg har haft tårer i øjnene til Lethal Weapon f.eks. Andre der har det sådan?

Ellers så film som disse (hvorfor kan jeg ikke helt forklare uden spoilers):
ET (den giver vel sig selv?)
Seven Pounds
Braveheart
Patriot
The Fountain
Savior
Gravatar

#35 filmz-Megan Fox 15 år siden

Jeg får tit vand i øjene når jeg ser film som rør mig :)

Sidst for i tirsdags dag jeg så Animal Farm (Kammerat Napoleon) på dansk.

Sidste ikke tegnefilm var vist Den anden søster med Natalie Portman og Erik Banna......der røg vist også en lille tåre da de kappede knolden af Portman til sidst i filmen :( tænkte bare what a wast :( ..................næ det var sidste år det skete :)

i år ......var der vist også Milk, The Wrestler og............Frost vs. Nixon.

Så var der Titanic.....der sad jeg bare og grinte der Leo forsvandt i dybet......men der havde min kærste på det tidspunkt også slæbt mig ind og se den for anden gang :(

Men jeg har også let til tåre ;)
Gravatar

#36 Highland Park 15 år siden

#33: Når man græder, hulker og snøfter man jo heller ikke nødvendigvis.
Jeg har forresten også grædt til "Hotaru no haka"/"Grave of the Fireflies".

Derudover glemte jeg helt at nævne "La vita è bella" samt de fleste Chaplin-film. :)
Og "Dip huet seung hung"/"The Killer"!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#37 Nicki52 15 år siden

Nicki52 (29) skrev:
Jeg græd da jeg så Legendernes tid. Jeg syntes det var så sørgeligt. Men jeg har kun grædt til den film. Jeg tror ikke jeg kan græde igen, hvis jeg ser den igen.

Det var som et vandfald.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#38 McPeter 15 år siden

Livet er Smukt er også en sikker vinder hvis man vil have en tåre i øjenkrogen...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#39 cans 15 år siden

Det hænder, men ikke tit! Og så er det vist ikke gråd, men et par tårer og en klump i halsen..

Finding Neverland

The Fountain

Forrest Gump (den scene hvor Jenny går op ad trappen, og Forrest siger noget i retning af: "Why don't you love me Jenny?")

The Notebook

Moulin Rouge

#21 Highland Park
Synes på intet tidspunkt at NCFOM var bare tilnærmelsesvis sørgelig. Kan du give et hint om hvilken scene?
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#40 Benway 15 år siden

#36 Av ja, Chaplins film er svære at modstå. "Grave of the Fireflies" er også hård kost.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: