• Det er sket, men det er yderst sjældent
    30%
  • Det hænder, men ikke tit
    23%
  • Nej, men jeg har været tæt på
    20%
  • Nu og da
    13%
  • Aldrig!
    7%
  • Ja, ofte
    6%
  • Evig og altid
    2%

Stemmer i alt: 1355

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Bobby Singer 15 år siden

"Det er sket, men det er yderst sjældent"

Det var dog mest da jeg var lille, at jeg græd over en film, hvis der skete noget sørgeligt. I dag græder jeg ikke over film, men jeg har dog været tæt på et par gange. Det mere så noget med at få en lille klump i halsen i dag.

Men hvis filmen nu er virkelig, virkelig ringe, så kan jeg sgu godt fælde en enkelt tåre eller to.
Idjit
Gravatar

#2 Bony 15 år siden

Ligesom Castiel, er det ikke direkte gråd, men nærmere tårer der presser sig på i øjet og meget gerne vil ud. Klumpen i halsen, skal der dog ikke meget til at 'fremtvinge'. Følelsesladede film kan ramme mig meget dybt. I takt med, at jeg er blevet ældre og har fået flere erfaringer på og i livet, har jeg også kunnet forholde mig til langt flere temaer eller problemstillinger. Den personlige vinkel og association, kan tit røre mig, så jeg får en klump i halsen og føler mig grædefærdig. Men det er efter min mening, det smukke ved filmmediet. Kunsten, i at berøre folks følelser gennem dialog, lyd og billede. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3 filmz-Bruce 15 år siden

Ork. Borte med Blæsten, Sound of Music, Notebook, alt med børn som rører ved følelserne, The Best Years of our Life. Jep jeg er et tudefjæs foran et lærred, nej ikke gråd men tårer, sorg og glæde og jeg anser mig for meget priviligeret at være så smækfuld at empati overfor fiktion. Elsker det og kunne ikke tænke mig det anderledes.

Hvor mange fælder en tåre da den lille pige snakker til sin far første gang i Patriot? Jeg hader mig selv for at gøre det i en Emmerich film, i guder, men ...

Men svært at svare på. Hvis jeg så den slags film hele tiden, ville jeg fælde tårer hele tiden, men det er godt nok svært at tude over film, som ikke spiller på det følelelsesmæssige.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 myshkin 15 år siden

Nu og da.

Jeg er et følsomt gemyt *snøft*.

Bagefter tager jeg ud med gutterne, drikker nogle sjus, rager på nogen damer, kæfter op som en havnearbejder... naturligvis.
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#5 PredatorX 15 år siden

bruce (3) skrev:
Hvor mange fælder en tåre da den lille pige snakker til sin far første gang i Patriot? Jeg hader mig selv for at gøre det i en Emmerich film, i guder, men ...

Man ser den komme a mile away, og det er så klichéfyldt som noget kan være.. Men damnit om jeg ikke også får våde øjne af den scene. Så sent som sidst den blev vist i tv... Vi sidder nogle drenge heroppe i en fængsels celle, og hvem må lige tøre en tåre væk i dyb hemmelighed? heheh ME! sgu pinligt nogle gange.. Men egentlig hedder det vel bare indlevelse?

Jeg kan tude til slutningen af Iron Giant.

Jeg tuder ALTID i visse scener af Little Women.

Band of Broters anyone?? "grandpa were you a hero??"
Jeg græder som en baby...

Det behøver ikke være sørgeligt eller frygteligt... Det behøver bare at røre noget i mig.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6 filmz-Narniabæver 15 år siden

Film som Bolt, Narnia, Underground, A.I. - Artificial Intelligence og Baraka.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#7 wimmie 15 år siden

"Det hænder men ikke så tit"

Jaja, jeg er jo også en tøs ;p
Jeg kan ikke huske nogensinde at have stortudet over en film, for mig er det også mere det med en klump i halsen og våde øjne ;)

Da jeg var lille var det "E.T." og "Lasse come home" :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8 MOVIE1000 15 år siden

har glemt hvad jeg stemte kunne ikke se pågrund af mine øjne var i gråd:) tror jeg stemte Det hænder men ikke så tit eller så var det Det er sket men det er yderst sjældent.
kan huske at jeg græd i Titanic, Lost, Jack og Der untergang.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 mr.ringgaard 15 år siden

Kan ofte få klumpen i halsen, men den eneste film jeg rigtigt har tudet til var "Den lange Hjemrejse 2". Det er forholdsvis lang tid siden, men husker det ret tydeligt. Dyr kan vække følelser hos mig. :)
Gravatar

#10 Kruse 15 år siden

Ligesom Bony og Castiel beskriver, så oplever jeg ikke decideret gråd, men det sker da en gang i mellem at jeg får tårer i øjnene og en klump i halsen af en film. For at komme med et eksempel, så var jeg sgu' tæt på at fælde en tåre da jeg så Dead Poet's Society,
scenerne efter den ene af drengene begår selvmord
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: