• "Bloodsport"
    50%
  • "Universal Soldiers"
    17%
  • Anden Van Damme film
    6%
  • "Timecop"
    5%
  • "Kickboxer"
    5%
  • "The Quest - Udfordringen"
    4%
  • "Hard Target"
    4%
  • "Cyborg - Helten"
    3%
  • "Double Impact"
    2%
  • "Sudden Death: Iskold terror på overtid"
    2%
  • "Ryggen mod muren"
    1%
  • "Death Warrant"
    0%

Stemmer i alt: 1624

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 The Duck 17 år siden

Ingen tvivl om det er Bloodsport, elskede den film da jeg var mindre.
Gravatar

#22 Nikmi 17 år siden

Min stemme faldt på universal soldier! nok en af de Van damme film jeg har fået set flest gange i min tidligere barndom før jeg udviklet en film smag :P
Gravatar

#23 Mercadian 17 år siden

'The Quest' er da helt klart den hårdeste at komme igennem... shit hvor er den dårlig!
Kan godt li' slutningen i 'Hard Target' hvor Lance Henriksen fumler med en granat; 'whoops'
If practice makes perfect, but nobody is perfect, then why practice?
Gravatar

#24 filmz-grev_michal 17 år siden

@Lassep

Kan tydeligt huske at jeg så den film, kort efter jeg så Bloodsport, men jeg var næsten 100% sikker på den hed Full Contact, det må så bare have været den danske titel så vidt jeg kan se :) Ja det var de gode gamle dage hehe

Synes nu også "The Legionnaire" var pæn hård at komme igennem, nøj hvor var den ringe - den film "kunne" have været så fed.....men det var den ikke.
Gravatar

#25 moulder666 17 år siden

Jeg blev simpelthen nødt til at spilde min stemme for at komme ud med det her, for Cyborg er UDEN tvivl den film nogensinde jeg har haft hårdest ved at komme igennem - Jeg ville hellere se en marathon med Alone in the Dark og The Beach i 14 timer end at skulle tvinges gennem den igen! :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#26 filmz-bullettooth 17 år siden

BLOODSPORT! selvom det er en stinker idag, så er det jo unægteligt en film der var et must da man var teenager.... den vil altid være en af dem man kan huske...stinker eller ej!
--------- for rent ---------
Gravatar

#27 deathlikesilence 17 år siden

Bloodsport er en klar vinder. 80'er action holder 100% ;)

http://www.ruthlessreviews.com/80actionguide.cfm
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#28 filmz-johnkimble 17 år siden

Æv, Universal Soldier 2 er der ikke, tror aldrig jeg har ligget så flad over en actionfilm der var en parodi på sig selv før ;)

Men den første var nu helt ok, så valgte den.
Gravatar

#29 Silver666 17 år siden

Bloodsport
.Og den er stadig den bedste kampsport film til dato :)
Gravatar

#30 PredatorX 17 år siden

aaaaaaaaaaaaaaaaaah... nu er du vist ude på dybt vand!
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: