• "Bloodsport"
    50%
  • "Universal Soldiers"
    17%
  • Anden Van Damme film
    6%
  • "Timecop"
    5%
  • "Kickboxer"
    5%
  • "The Quest - Udfordringen"
    4%
  • "Hard Target"
    4%
  • "Cyborg - Helten"
    3%
  • "Double Impact"
    2%
  • "Sudden Death: Iskold terror på overtid"
    2%
  • "Ryggen mod muren"
    1%
  • "Death Warrant"
    0%

Stemmer i alt: 1624

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Silver666 17 år siden

Nej Predator x det syntes jeg ikke ;)
filmens kamp scener er rigtig godt filmet og klippet man ser the full motion af f.eks spark og slag hvilket gør det mere underholdende og giver en illusion af at det var et kraftigt spark der blev ramt med :).
Nutildags film fight er mildt sagt elendig koregraferet
der bliver klippet vild hurtig så man får aldrig hele sparket at se ,du ser somregel kun en fod og en hånd også videre til næste frame som ofte bare er ansigtet.
Gravatar

#32 PredatorX 17 år siden

:-)

Mht din smag... Altså jeg synes jo Bloodsport er intet mindre end fantistisk. Men der er sgu lavet mange hong kong film som slår den made mange længder, hvad angår kampscener. The Prodigal Son er min personlige favorit.

Men ja... Bloodsport klikker alle de rigtige bokse:-) Den ultimative guilty pleasure! Dog er den ualmindeligt dårligt klippet sammen. Måske er det fordi Van Dammage selv gjorde det...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#33 gravity 17 år siden

en meget svær afstemning, men klart en af de bedste i lang tid.
for mig var det et hårdt opgør mellem bloodsport og Hard Target. Hard Target har jo både Lance Henriksen og Svend Ole Thorsen at byde på, men det blev Bloodsport.

Show us the "Dimak"
Gravatar

#34 Silver666 17 år siden

Tja predator x vi er enige om at være uenig :)
Nu bryder jeg mig ikke om hong kong film kung fu det hele taget
.Syntes det er kedelig at se på med deres pauser mellem slag.
Gravatar

#35 filmz-maxhh 17 år siden

Hmm... den hvor han stikker af fra fremmedlegionen og deltager i uofficielle boksekampe... er den på listen under et andet navn?

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#36 filmz-grev_michal 17 år siden

Den hedder bare legionæren/The Legionaire :)
Gravatar

#37 PredatorX 17 år siden

#35,36

Det er Lion the Streetfighter.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#38 filmz-yoshimura 17 år siden

#34 Hvis du ikke har set Ong Bak og Tom Yum Goong, så har du godt nok noget til gode. Det er muay thai, når det er bedst - der er virkelig smæk for skillingen, ingen wires og FULD kontakt!

Mht. Bloodsport, så er jeg enig med dig (og mange andre) i, at det er den bedste Jean Claude Van Damme-film. Det er nok også en af de bedste actionfilm i sin genre i 80'erne. Meeen ... at sige, det er en af de bedste actionfilm nogensinde er i mine øjne nok lige at stramme den. Det største problem med filmen da jeg genså den for nylig var, at alt for mange af slagene og sparkene MEGET tydeligt ikke rammer - og der er det et problem, at de har valgt at vise tingene i slow motion og i så lange klip. Men der er stadig mange fede kampe filmen igennem, men det er godt, at man kan skippe scener, for alt der foregår mellem kampene er det rene L O R T.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#39 filmz-Kadann 17 år siden

#38 -

Ong Bak er bare frygteligt klippet sammen og den klipning ødelagde godt nok oplevelsen for mig.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#40 filmz-yoshimura 17 år siden

#39 Mener du klipningen af filmen eller af selve kampscenerne?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: