-
"Bloodsport"50%
-
"Universal Soldiers"17%
-
Anden Van Damme film6%
-
"Timecop"5%
-
"Kickboxer"5%
-
"The Quest - Udfordringen"4%
-
"Hard Target"4%
-
"Cyborg - Helten"3%
-
"Double Impact"2%
-
"Sudden Death: Iskold terror på overtid"2%
-
"Ryggen mod muren"1%
-
"Death Warrant"0%
Stemmer i alt: 1624
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Silver666 17 år siden
filmens kamp scener er rigtig godt filmet og klippet man ser the full motion af f.eks spark og slag hvilket gør det mere underholdende og giver en illusion af at det var et kraftigt spark der blev ramt med :).
Nutildags film fight er mildt sagt elendig koregraferet
der bliver klippet vild hurtig så man får aldrig hele sparket at se ,du ser somregel kun en fod og en hånd også videre til næste frame som ofte bare er ansigtet.
#32 PredatorX 17 år siden
:-)
Mht din smag... Altså jeg synes jo Bloodsport er intet mindre end fantistisk. Men der er sgu lavet mange hong kong film som slår den made mange længder, hvad angår kampscener. The Prodigal Son er min personlige favorit.
Men ja... Bloodsport klikker alle de rigtige bokse:-) Den ultimative guilty pleasure! Dog er den ualmindeligt dårligt klippet sammen. Måske er det fordi Van Dammage selv gjorde det...
#33 gravity 17 år siden
for mig var det et hårdt opgør mellem bloodsport og Hard Target. Hard Target har jo både Lance Henriksen og Svend Ole Thorsen at byde på, men det blev Bloodsport.
Show us the "Dimak"
#34 Silver666 17 år siden
Nu bryder jeg mig ikke om hong kong film kung fu det hele taget
.Syntes det er kedelig at se på med deres pauser mellem slag.
#35 filmz-maxhh 17 år siden
Mvh
MaxHH
#36 filmz-grev_michal 17 år siden
#37 PredatorX 17 år siden
Det er Lion the Streetfighter.
#38 filmz-yoshimura 17 år siden
Mht. Bloodsport, så er jeg enig med dig (og mange andre) i, at det er den bedste Jean Claude Van Damme-film. Det er nok også en af de bedste actionfilm i sin genre i 80'erne. Meeen ... at sige, det er en af de bedste actionfilm nogensinde er i mine øjne nok lige at stramme den. Det største problem med filmen da jeg genså den for nylig var, at alt for mange af slagene og sparkene MEGET tydeligt ikke rammer - og der er det et problem, at de har valgt at vise tingene i slow motion og i så lange klip. Men der er stadig mange fede kampe filmen igennem, men det er godt, at man kan skippe scener, for alt der foregår mellem kampene er det rene L O R T.
#39 filmz-Kadann 17 år siden
Ong Bak er bare frygteligt klippet sammen og den klipning ødelagde godt nok oplevelsen for mig.
#40 filmz-yoshimura 17 år siden