• Sharon Stone (Basic Instinct)
    25%
  • Eva Mendes (The Spirit)
    21%
  • Jeg kender ikke nogen af dem
    15%
  • Anden femme fatale
    14%
  • Laura Elena Harring (Mulholland Drive)
    5%
  • Rita Hayworth (The Lady From Shanghai)
    4%
  • Kim Novak (Vertigo)
    4%
  • Patricia Arquette (Lost Highway)
    4%
  • Faye Dunaway (Chinatown)
    2%
  • Lena Olin (Romeo Is Bleeding)
    2%
  • Kathleen Turner (Body Heat)
    1%
  • Linda Fiorentino (The Last Seduction)
    1%
  • Barbara Stanwyck (Double Indemnity)
    1%
  • Jeanne Moreau (Elevator til skafottet)
    0%

Stemmer i alt: 1078

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 moulder666 15 år siden

Anden: Dolores fra "Who framed Roger Rabbit".

Men hvis det absolut SKAL være et rigtigt menneske, går min stemme nu til Sharon Stone - hun var fænomenal i Basic Instinct (og nej, der findes ikke en toer!)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 filmz-Utyske 15 år siden

Så mange valg, men min stemme går til the one and only: Kim Novak!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 frankdrebin 15 år siden

Jeg stemte på Eva Mendez, men har dog ikke set The Spirit, men hun er sku lækker nok alligevel!
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 15 år siden

Hmm, der er en god sjat jeg ikke har set af de film, men hvis man skal stemme lidt kontroversielt, hvor man bedømmer præstationen ligeså meget som selve udseendet på skuespillerinden/karakteren, falder min stemme på Patricia Arquette. Normalt synes jeg ikke hun er særlig hot, men med rollen præsterer hun at få alt sit hotness ud, og det får hun sgu min stemme for.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 Patriarch 15 år siden

Sharon Stone - no contest.

Jeg undrer mig dog over at så mange har set 'The Spirit' :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 filmz-Utyske 15 år siden

#5 - jeg nåede at se 10-20 min. af den, så opgav jeg. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 15 år siden

#5 Jeg har (desværre) også set "The Spirit", men synes slet ikke Eva Mendes fortjener nogle stemmer. Hot er hun, men måske ikke lige i den rolle. Og så hjælper det heller ikke at filmen er elendig og at hun bare ikke er en særlig dygtig skuespillerinde.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 Riqon 15 år siden

Jeg har ikke set nok film til at jeg vil stemme. At Eva Mendes skulle være hottere end Sharon Stone var i Basic Instinct, det tvivler jeg lidt på. Det siger folk nok bare, fordi hun har større bryster ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 PredatorX 15 år siden

Det pinte mig at måtte stemme på Eva Mendes eftersom hun repræsenterer The Spirit, som er en omgang makværk, mere er der faktisk ikke at sige om den. Den er seriøst dårlig... Men Eva Mendes er sammen med Natalie Portman noget af det smukkeste nogensinde, så havde simpelthn ikke andet valg. Sharon Stones rolle i Basic Instinct er naturligvis en million gnge bedre.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#10 Benway 15 år siden

Det må blive Jeanne Moreau fra "Elevator til skafottet". Ingen kan sige je t'aime som hende, så man virkelig får lyst til at... invitere hende med hjem og se frimærkesamlingen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: