• The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 1
    21%
  • Jeg har ikke set nogen dårlige film i år
    13%
  • Big Mommas: Like Father, Like Son
    11%
  • Sucker Punch
    8%
  • Season of the Witch
    8%
  • Conan the Barbarian
    7%
  • Green Lantern
    7%
  • Anden film
    7%
  • Alle for én
    6%
  • Immortals
    5%
  • Scream 4
    4%
  • Abduction
    3%
  • Hereafter
    2%

Stemmer i alt: 2526

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 mbk 12 år siden

Er normalt vild med alle romantiske komedier, men synes at New Years Eve var årets dårligste film. Den var bare for rodet og var ikke sjov overhovedet. Desuden var der alt for mange små historier, så stort set ingen af dem fungerede (med undtagelse af historien med Michelle Phiffer og Zach Efron - den var faktisk meget sød).
Ellers kunne Samme dag, Sidste år - den var heller ikke imponerende
Gravatar

#22 samcro 12 år siden

"Alle for én"

Forfærdelig gang usammenhængende crap.
Idjit
Gravatar

#23 Misanthropic 12 år siden

Season of the Witch... nu har jeg ikke set Twillight siden den første. Men selvom Twillight er noget emo-bæ er det ikke nærheden af hvor amatør-agtig Season of the Witch. Og fatter godt ikke Nicolas Cage.. en mand med så meget talent. Men 9 ud 10 film han vælger at være med i er det arveste amatør gøjl. som får Lasse Spang Olsens film til at ligne kvalitets action (altså bedre en Michael Bay's film ;) ).
Gravatar

#24 Kypso 12 år siden

Abduction er nok den dårligste film, jeg har set i år... Så den i Bolivia, hvor jeg ikke anede, hvad jeg gik ind til. Skodfilm!
Gravatar

#25 filmkorn.dk 12 år siden

ID:A var fandme også også ringe. Så den i Botswana, hvor de ikke anede, hvad den handlede om.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#26 Djarnis 12 år siden

Af de udvalgte film har jeg kun set Immortals. Den var til gengæld også fornærmende ringe, så den fik passende min stemme.
Det skulle dog ikke undre mig, hvis andre film på listen viser sig at være endnu mere horrible.
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#27 Hr. Nielsen 12 år siden

tournesoller (9) skrev:
hvorfor er Hereafter på?
Jeg fandt den godt nok også forfærdelig, eller i hvert fald rigtig tæt på så. Jeg kan dog ikke engang argumentere for, for jeg har lykkelig glemt alt om den i et sådant omfang at jeg næsten blev i tvivl om jeg nu også havde set den:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#28 sluppermand 12 år siden

Scream 4 er den eneste fra listen jeg har set, men den var også helt afsindig dårlig. Ellers har jeg kun set film jeg kunne lide.
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#29 Lord Beef Jerky 12 år siden

Ud af dem jeg har set, er det tæt løb mellem Hereafter og Scream 4.... Hereafter vinder desværre nok. Sådan en omgang fortænkt pis!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#30 Skovstur 12 år siden

Sucker Punch forstår jeg personligt ikke hvad laver her, jeg syntes den levede op til mine endda ret høje forventninger, mens Green Lantern gjorde det absolut modsatte.

Film som Big Momma, Scre"four"m og twilight, er alle film hvor jeg mener at man burde have en ide om hvad man gik ind til på forhånd og derfor har jeg svært ved at se hvordan man kan katagorisere dem som årets værste film. Der er vel ikke nogen der nærede nogen forestilling om at de ville være anderledes end deres forgængere. Skal dog siges jeg ikke har set nogle af disse film siden den første i de respektive serier, hvor jeg fandt ud af jeg øjensynligt ikke var deres målgruppe.

Conan og Witch lå lige omkring måske en smule under det gennemsnitlige. De to film havde jeg dog heller ingen forventninger til.

Alle for én var elendig, jeg så den til et release party for Kaiser øl, så var småfuld da jeg så den og selv i en brandert havde jeg svært ved at finde noget underholdende i den.

Immortals og hereafter har jeg desværre ikke fået set endnu . Abduction vil jeg aldrig få set.

Min stemme gik til Green Lantern.
-
"I always tell the truth. Even when I lie"

Skriv ny kommentar: