-
The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 121%
-
Jeg har ikke set nogen dårlige film i år13%
-
Big Mommas: Like Father, Like Son11%
-
Sucker Punch8%
-
Season of the Witch8%
-
Conan the Barbarian7%
-
Green Lantern7%
-
Anden film7%
-
Alle for én6%
-
Immortals5%
-
Scream 44%
-
Abduction3%
-
Hereafter2%
Stemmer i alt: 2526
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Tobbi 12 år siden
#42 Collateral 12 år siden
Det er jo kategoriseret i forhold til Filmz anmeldelser, og hvorledes skulle man ellers gøre det? Jeg synes bestemt heller ikke "Hereafter" hører hjemme blandt de øvrige film, men er helt enig i at "Sucker Punch" er ret mislykket. Så det er jo (som altid) et spørgsmål om smag, hvilket Filmz har i form af deres anmeldere :)
#43 Batsy 12 år siden
Jeg kunne lide Transfomeres 3, Season Of The Witch, har lyst til at se Sucker Punch, Immortals, Green Lantern, Herafter. Gør det så mig til en af de personer i B eller hvad synes jeg nu egentlig er en ja latterlig ''statement''. Men fred være med det det dælme jul og så skal vi alle sammen være glade og spise god mad og åbne gaver :)
#44 the_paki_don 12 år siden
THE DARK KNIGHT RISES BLIVER DEN BEDSTE FILM I VERDEN! :D
#45 Batsy 12 år siden
Og jeg kan lide samtlige andre gode film, så som vil jeg altid fortrække Sergio Leone film, eller Francis Cappolla film istedet for at se en Michael Bay film :P
#46 the_paki_don 12 år siden
#47 Batsy 12 år siden
Hehe The Godfather ligger lige under ringens herre trilogien i min top 5 :D, og Batman begins er rykket ned på en tredje plads
og i lige måde http://1.bp.blogspot.com/_WS-4NVsu_1U/TQi7DWblAfI/...
#48 Skovstur 12 år siden
Som jeg nævner lige bagefter har jeg ikke set de respektive film, så jo, de kunne sagtens være årets værste film. Hvad jeg derimod mener er at hvis man er forberedt på at skal se en fortsættelse til Twillight kan man vel ikke forventet andet end en film der minder om dens forgængere. Personligt mener jeg jo det er ens forventninger til en film der afgør hvad man syntes om den. og hvis man forventer andet end et teenage appelerende ligegyldighed, Så har man da holdt sig selv for nar.
Så hvis man efter at have sniffet til en prut 3 gange og stadigvæk går hen og ta'r en sniffer så er man lidt selv ude om det.
Så det undrer mig lidt at 20% virkelig har gidet se den film.
"I always tell the truth. Even when I lie"
#49 Hr. Nielsen 12 år siden
#50 Muldgraver 12 år siden
Lord Beef Jerky har ret :)