• The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 1
    21%
  • Jeg har ikke set nogen dårlige film i år
    13%
  • Big Mommas: Like Father, Like Son
    11%
  • Sucker Punch
    8%
  • Season of the Witch
    8%
  • Conan the Barbarian
    7%
  • Green Lantern
    7%
  • Anden film
    7%
  • Alle for én
    6%
  • Immortals
    5%
  • Scream 4
    4%
  • Abduction
    3%
  • Hereafter
    2%

Stemmer i alt: 2526

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Tobbi 12 år siden

Synes Sucker Punch var en fantastisk film... forstår ik helt hvorfor den er med på denne liste, Hereafter var da også udemærket. Lidt tyndt at kategorisere dem med film som "Scream 4"... så kan alle jo komme på denne liste.
Gravatar

#42 Collateral 12 år siden

Tobbi (41) skrev:
Synes Sucker Punch var en fantastisk film... forstår ik helt hvorfor den er med på denne liste, Hereafter var da også udemærket. Lidt tyndt at kategorisere dem med film som "Scream 4"... så kan alle jo komme på denne liste.

Det er jo kategoriseret i forhold til Filmz anmeldelser, og hvorledes skulle man ellers gøre det? Jeg synes bestemt heller ikke "Hereafter" hører hjemme blandt de øvrige film, men er helt enig i at "Sucker Punch" er ret mislykket. Så det er jo (som altid) et spørgsmål om smag, hvilket Filmz har i form af deres anmeldere :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#43 Batsy 12 år siden

the_paki_don (39) skrev:

Det betyder enten

A: Folk, der har stemt det, har undgået de dårlige film

eller

B: Deres standard er sat så lavt nu til dags, at de ser de dårlige film og tænker "LOLZ; den filmz var ÜberNICE!" og så trykker på den knap

Jeg kunne lide Transfomeres 3, Season Of The Witch, har lyst til at se Sucker Punch, Immortals, Green Lantern, Herafter. Gør det så mig til en af de personer i B eller hvad synes jeg nu egentlig er en ja latterlig ''statement''. Men fred være med det det dælme jul og så skal vi alle sammen være glade og spise god mad og åbne gaver :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#44 the_paki_don 12 år siden

Batsy, du tilgives, fordi du er Batman fan. :)

THE DARK KNIGHT RISES BLIVER DEN BEDSTE FILM I VERDEN! :D
Gravatar

#45 Batsy 12 år siden

the_paki_don (44) skrev:
Batsy, du tilgives, fordi du er Batman fan. :)

THE DARK KNIGHT RISES BLIVER DEN BEDSTE FILM I VERDEN! :D

Og jeg kan lide samtlige andre gode film, så som vil jeg altid fortrække Sergio Leone film, eller Francis Cappolla film istedet for at se en Michael Bay film :P

Gravatar

#46 the_paki_don 12 år siden

Den Gode, Den Onde og Den Grusomme ligger i min Top 5. GOD JUL!
Gravatar

#47 Batsy 12 år siden

the_paki_don (46) skrev:
Den Gode, Den Onde og Den Grusomme ligger i min Top 5. GOD JUL!

Hehe The Godfather ligger lige under ringens herre trilogien i min top 5 :D, og Batman begins er rykket ned på en tredje plads

og i lige måde http://1.bp.blogspot.com/_WS-4NVsu_1U/TQi7DWblAfI/...

Gravatar

#48 Skovstur 12 år siden

#31-32

Som jeg nævner lige bagefter har jeg ikke set de respektive film, så jo, de kunne sagtens være årets værste film. Hvad jeg derimod mener er at hvis man er forberedt på at skal se en fortsættelse til Twillight kan man vel ikke forventet andet end en film der minder om dens forgængere. Personligt mener jeg jo det er ens forventninger til en film der afgør hvad man syntes om den. og hvis man forventer andet end et teenage appelerende ligegyldighed, Så har man da holdt sig selv for nar.

Så hvis man efter at have sniffet til en prut 3 gange og stadigvæk går hen og ta'r en sniffer så er man lidt selv ude om det.

Så det undrer mig lidt at 20% virkelig har gidet se den film.
-
"I always tell the truth. Even when I lie"
Gravatar

#49 Hr. Nielsen 12 år siden

#48 Fino, det var blot måden du udtrykte dig på der skabte lidt forvirring så. Jamen du har da ret i at man kan undre sig hvis folk gider se disse og så bliver overrasket over kvaliteten. Nu kan der jo være flere grunde til at man får set den slags. For mit vedkommende så jeg f.eks 'skrækfilmen' om smølferne, selv om jeg vidste jeg ville hade den, fordi en der stod mig nær gerne ville se den. Sådan ofrer man sig jo indimellem:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#50 Muldgraver 12 år siden

Lord Beef Jerky (40) skrev:
#38 Hvis du ikke er til blockbusters, var det måske en idé at finde film andetsteds? 2011 var et fremragende filmår for mig i hvert fald, hvor The Tree Of Life samt The Turin Horse begge røg ind på min top 50 of all time.

Lord Beef Jerky har ret :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: