-
The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 121%
-
Jeg har ikke set nogen dårlige film i år13%
-
Big Mommas: Like Father, Like Son11%
-
Sucker Punch8%
-
Season of the Witch8%
-
Conan the Barbarian7%
-
Green Lantern7%
-
Anden film7%
-
Alle for én6%
-
Immortals5%
-
Scream 44%
-
Abduction3%
-
Hereafter2%
Stemmer i alt: 2526
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Hr. Nielsen 12 år siden
#32 HonoDelLoce 12 år siden
Ja, jeg sad også og undrede mig over, om man ikke kan tillade sig at sige, at en prut lugter, bare fordi man ved, at det gør de fleste prutter..?
#33 PederLyager 12 år siden
#34 Collateral 12 år siden
Er enig omkring begge film, selvom jeg måske ikke vil kalde "Sucker Punch" komplet ligegyldig. Ret ringe? Ja, men den indeholder IMO også et par gode elementer (indledningen og afslutningen)
#35 the_paki_don 12 år siden
Det er fordi, hvis du VED, at prutten kommer, så ved du, at der nu vil være en dårlig lugt, så da den ikke kan overraske dig, så har du et eller andet sted garderet dig og kan derfor ikke tænke, at det er den værste lugt.
#36 HonoDelLoce 12 år siden
What a piece of absolute rubbish !!
#37 Batsy 12 år siden
Sucker Punch
Conan The Baberian
Green Lantern
Immortals
som jeg tror vil kunne underholde mig fint,
Season of the Witch fandt middelmådig men ikke ringe, tror jeg gav den de 5-6 stjerner, da jeg fandt nogle elemterne i filmen underholdene nok, dog er CGI'en i filmen utrolig ringe men så igen, det regnede jeg mig frem til da man så Cage og Pearlman kæmpe som korsridder i starten af filmen, kedelige kostumer for sige det lige ud og klodsede slagscener
#38 BowieCool 12 år siden
#39 the_paki_don 12 år siden
Det betyder enten
A: Folk, der har stemt det, har undgået de dårlige film
eller
B: Deres standard er sat så lavt nu til dags, at de ser de dårlige film og tænker "LOLZ; den filmz var ÜberNICE!" og så trykker på den knap
#40 Lord Beef Jerky 12 år siden