• The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 1
    21%
  • Jeg har ikke set nogen dårlige film i år
    13%
  • Big Mommas: Like Father, Like Son
    11%
  • Sucker Punch
    8%
  • Season of the Witch
    8%
  • Conan the Barbarian
    7%
  • Green Lantern
    7%
  • Anden film
    7%
  • Alle for én
    6%
  • Immortals
    5%
  • Scream 4
    4%
  • Abduction
    3%
  • Hereafter
    2%

Stemmer i alt: 2526

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Hr. Nielsen 12 år siden

Skovstur (30) skrev:
man burde have en ide om hvad man gik ind til på forhånd og derfor har jeg svært ved at se hvordan man kan katagorisere dem som årets værste film.
Uhh? Derfor kan de vel godt være årets værste film?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#32 HonoDelLoce 12 år siden

Ja, jeg sad også og undrede mig over, om man ikke kan tillade sig at sige, at en prut lugter, bare fordi man ved, at det gør de fleste prutter..?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#33 PederLyager 12 år siden

Er sædvanligvis god til at manøvrere udenom skidtet, men Sucker Punch snød mig alligevel og derfor faldt min stemme på den. Hvordan den kan have 6,2 på IMDB forstår jeg ikke - mere ligegyldigt garbage har jeg sjældent set. Har godtnok også set Hereafter, men det er imho en fin film :)
Film-elsker
Gravatar

#34 Collateral 12 år siden

GuffeHamSelv (33) skrev:
Er sædvanligvis god til at manøvrere udenom skidtet, men Sucker Punch snød mig alligevel og derfor faldt min stemme på den. Hvordan den kan have 6,2 på IMDB forstår jeg ikke - mere ligegyldigt garbage har jeg sjældent set. Har godtnok også set Hereafter, men det er imho en fin film :)

Er enig omkring begge film, selvom jeg måske ikke vil kalde "Sucker Punch" komplet ligegyldig. Ret ringe? Ja, men den indeholder IMO også et par gode elementer (indledningen og afslutningen)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#35 the_paki_don 12 år siden

Det er fordi, hvis du VED, at prutten kommer, så ved du, at der nu vil være en dårlig lugt, så da den ikke kan overraske dig, så har du et eller andet sted garderet dig og kan derfor ikke tænke, at det er den værste lugt.
Gravatar

#36 HonoDelLoce 12 år siden

the_paki_don (35) skrev:
så har du et eller andet sted garderet dig og kan derfor ikke tænke, at det er den værste lugt.

What a piece of absolute rubbish !!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#37 Batsy 12 år siden

Alvin og de frække jordegern på dansk, sikkert en tand bedre på engelsk mest pga David Cross men ellers så har jeg lyst til at se de nævnte her

Sucker Punch
Conan The Baberian
Green Lantern
Immortals

som jeg tror vil kunne underholde mig fint,

Season of the Witch fandt middelmådig men ikke ringe, tror jeg gav den de 5-6 stjerner, da jeg fandt nogle elemterne i filmen underholdene nok, dog er CGI'en i filmen utrolig ringe men så igen, det regnede jeg mig frem til da man så Cage og Pearlman kæmpe som korsridder i starten af filmen, kedelige kostumer for sige det lige ud og klodsede slagscener
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38 BowieCool 12 år siden

Det mest skræmmende ved den her afstemning er, at 13% ikke har set nogle dårlige film i år. Jeg har seriøst ikke set én eneste go film i år. Der bliver stort set ikke lavet meget andet end "effekt-film" mere ala Transformers osv. Det er sku sørgeligt.... Hvor er den gode historie og de skuespilspræstationer henne mere ????
Gravatar

#39 the_paki_don 12 år siden

Det betyder enten

A: Folk, der har stemt det, har undgået de dårlige film

eller

B: Deres standard er sat så lavt nu til dags, at de ser de dårlige film og tænker "LOLZ; den filmz var ÜberNICE!" og så trykker på den knap
Gravatar

#40 Lord Beef Jerky 12 år siden

#38 Hvis du ikke er til blockbusters, var det måske en idé at finde film andetsteds? 2011 var et fremragende filmår for mig i hvert fald, hvor The Tree Of Life samt The Turin Horse begge røg ind på min top 50 of all time.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: